Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی ناجی مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی زواره امروز در مراسم افتتاح مرکز دیالیز فوریت‌های پزشکی زواره اظهار کرد: این بخش با کمک خیران تجهیز و راه‌اندازی شد.

وی از هزینه تجهیز و راه‌اندازی 450 میلیون تومانی این مرکز خبر داد و افزود :370  میلیون تومان از این هزینه مربوطه به بهسازی مرکز و خرید 3 دستگاه دیالیز و یک دستگاه RO با کمک خیران تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی زواره گفت: یک دستگاه دیالیز دیگر نیز به مبلغ 80 میلیون تومان توسط خیر دیگری تهیه شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی زواره با 5 هزار متر مربع زیربنا ، دارای دندانپزشکی، زایشگاه، آزمایشگاه، فوریت‌های پزشکی، پزشک عمومی و بخش دیالیز از سوی یک نیکوکار بازسازی‌ شده است.

ناجی اذعان داشت: بخش دیالیز از سال 1379 در بیمارستان شهید بهشتی اردستان راه‌اندازی شده و به بیماران خدمات می‌دهد که با توجه به وجود 7 بیمار دیالیزی در بخش زواره و مشکلات رفت‌وآمد به مرکز شهرستان اردستان، راه‌اندازی این مرکز ضروری بود.

وی تصریح کرد: با توجه به زندگی ماشینی و سبک زندگی امروزی دیگر دغدغه بیماری‌های واگیر مطرح نیست ، بلکه بیماری‌های قلبی، عروقی و دیابت در اردستان شایع بوده و آمار دیابتی‌های این شهرستان از میانگین استان اصفهان هم بالاتر است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی زواره یادآور شد: با توجه به این شرایط، فعالیت بخش دیالیز نیاز جدی منطقه بوده و در روزهای محرم، صفر و نوروز تعداد مراجعات افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به نیاز مبرم بخش زواره به بیمارستان 30 تخت خوابی تأکید کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، قرار است این مرکز به‌ عنوان یک بیمارستان 30 تا 35  تخت خوابی کار خود را ادامه دهد تا بیماران از مزایای طرح تحول سلامت برخوردار شوند.

انتهای پیام/م

 مرکز فوریت‌های پزشکی زواره می تواند به‌ عنوان بیمارستان 35  تخت خوابی فعالیت کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی