Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@18:17:54 GMT

300 ميليارد ريال صرف طرح هاي گرمي مغان شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۱۳۸۴

300 ميليارد ريال صرف طرح هاي گرمي مغان شد

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - فرماندار گرمي مغان گفت: 300 ميليارد ريال براي اجراي 47 طرح عمراني ، اقتصادي و خدماتي در اين شهرستان هزينه شده که بهره برداري از آنها در هفته دولت امسال آغاز مي شود.

به گزارش ايرنا ، ابراهيم امامي روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري گرمي افزود: در سال 96 در بخش صنعتي کارهاي ارزشمندي انجام شد و شهرستان گرمي نيز به عنوان يکي از قطب هاي شيرآلات بهداشتي در سطح کشور معرفي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: اولويت اين شهرستان در سال 97 بخش گردشگري است و مسئولان دستگاه هاي اجرايي بايد زمينه هاي لازم را در بخش گردشگري فراهم و با ايجاد زيرساخت ها بخش گردشگري و بوم گردي را توسعه دهند.
امامي همچنين با اشاره به خدمات ارزشمند دولت افزود: دولت تدبير و اميد در اين شهرستان بيش از 2 هزار و 300 ميليارد ريال در بخش هاي مختلف هزينه کرده است
فرماندار گرمي گفت: خدمات دولت چشمگير است و دستگاه هاي اجرايي به مناسبت گراميداشت هفته دولت خدمات و عملکرد خود را از طريق رسانه هاي و نصب بنر در سطح شهر به مردم اطلاع رساني کنند تا مردم در جريان اين خدمات قرار بگيرند و اميدوار باشند.
امامي همچنين از ايجاد مقدمات راه اندازي اولين مرکز پارک علم و فن آوري براي اولين بار در استان اردبيل در گرمي خبر داد.
گرمي مغان در شمال اردبيل و در نوار مرزي جمهوري آذربايجان قرار دارد.
6018/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بحران آب در مغان جدی است
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل