Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@10:20:30 GMT

مرد عجیب و غریبی که فقط گازوئیل می‌خورد! +عکس

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۱۸۰۳

مرد عجیب و غریبی که فقط گازوئیل می‌خورد! +عکس

پندار آنلاین نوشت: یک مرد چینی چندین دهه است که با خوردن گازوئیل قصد دارد تا ثابت کند مصرف این ماده برای بدن انسان مفید است.

این مرد که حدود ۷۲ سال دارد نزدیک به ۴۳ سال است از گازوئیل به عنوان دارویی شفابخش یاد می‌کند و ماهانه مقدار سه تا ۳/۵ لیتر گازوئیل مصرف می‌کند. «چن ججون» که به تنهایی در مناطق دورافتاده چین زندگی می‌کند، عادت به نوشیدن گازوئیل دارد تا بدین وسیله خود را از درد‌های جسمانی دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


او اولین بار در سال ۱۹۶۹ میلادی زمانی که دردی در قفسه سینه‌اش احساس کرد، برای تسکین دردش انواع مختلفی از دارو‌ها را مصرف کرد که بی‌فایده بود. اما پس از نوشیدن اولین فنجان گازوئیل متوجه شد که درد قفسه سینه‌اش به حدی زیادی کاهش یافته است.


پزشکان پس از معاینه «چن» اظهار داشتند بدن او نسبت به گازوئیل ایمنی پیدا کرده است که در غیر این صورت تاکنون کشته شده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب حین گشت زنی دریکی از محورهای فرعی روستای نوبند به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس نیز طی عملیاتی دیگر در روز گذشته پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک‌های پلاستیکی بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ‌های گشت به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: قاچاقچیان سوخت به محض رؤیت مأموران از محل متواری شدند که دو عدد مشک ماری حاوی، مقدار تقریبی ۱۲۰ هزار لیتر سوخت کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: طی دو عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته جمعاً یک دستگاه کامیون و دو عدد مشک ماری حامل سوخت توقیف، ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مقابله با قاچاق در تمام نقاط استان، ارزش سوخت‌های کشف شده در این دو عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۷ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6083508

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ‎نقش و جایگاه نیروهای مسلح در تأمین امنیت تعیین کننده است
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ببینید | از این هشدارها غافل نشوید؛ کدام درد قفسه سینه را باید جدی بگیریم؟
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • درد قفسه سینه را جدی بگیرید