Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: هشت دانش آموز بروجردی در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری کشور رتبه های
برتر را کسب کردند.

شهاب روز بهانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دراین مسابقات میلاد بخشنده و مبین برخورداری در رشته هنرهای ادبی پژوهشی گرایش شعر رتبه اول و دوم کشوری و کیانوش مهراندیش در رشته هنرآوایی تکنوازی تار رتبه سوم کشور را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین نرگس شفیعیات و مهدیه ساکت در رشته های هنرهای تجسمی گرایش خوشنویسی و هنرآوایی پیانو مقام های سوم کشوری را کسب نمودند.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: در رشته رسانه و فضای مجازی گرایش وبلاگ نویسی فاطمه گودرزی معظمی و آرتین اشرافی در رشته هنرهای تجسمی گرایش عکاسی و آرین ماهرخ در رشته هنرهای نمایشی گرایش پویا نمایی رتبه برگزیده کشوری را به دست آوردند.
روزبهانی اضافه کرد: در جریان مسابقات دو و میدانی قهرمانی دانش آموزان دختر کشور در مقطع ابتدایی که به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است غزال آقایی دونده ی بروجردی در ماده 600 متر با زمان 1.54 مدال نقره را از آن خود کند.
وی ادامه داد:غزال آقایی روز جمعه نیز در ماده 60 متر با مانع به مصاف رقیبان خود می رود.
حدود 52 هزار دانش آموز در بیش از 400 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.
6052/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آموزشي دانش آموزان بروجردي رتبه برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در دیدارهای پایانی و رده‌بندی وزن ۴۵ کیلوگرم امیر حسین صابری از اصفهان به همراه امیرعباس رمضانی (ایران) ، پاراتمش سوریکانت (هند) ، عرفان بوکان (مازندران) و دانیال صفری (همدان) و محمدامین ساقی (تهران) رتبه های برتر این وزن را کسب کردند.


در پایان دیدارهای روز نخست این مسابقات که روز دوشنبه با رقابت ۱۱۲ کشتی‌گیر از تیم‌های ایران، قزاقستان، هند و عراق درپنج وزن ۴۵- ۵۱- ۶۰ - ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم در سالن شهیدان نوبخت شهر بابلسربرگزارشد، کشتی‌گیران ایرانی در هر پنج وزن صاحب نشان‌های طلا شدند.


مسابقات پنج وزن دوم ۴۸ – ۵۵ – ۶۵ – ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم نیز روز سه شنبه، ۲۸ فروردین پس از وزن کشی برگزار خواهد شد.


این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را نیز دارد، در ۱۰ وزن برگزار می‌شود.


دراین دوره از مسابقات تیم هند با ۲۰ کشتی‌گیر، عراق با ۱۳ کشتی‌گیر و قزاقستان با ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند.


همچنین نفرات اول تا دهم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به همراه یک تیم از منتخب شهرستان بابلسر و یک تیم از منتخب مازندران درمجموع حدود ۱۵۰ کشتی‌گیر داخلی در این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  •  آذربايجان‌غربى در اجراى طرح شهيد سليمانى در رتبه‌هاى برتر كشور قرار دارد
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • تفاوت های کنکور در ایران و افغانستان