Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@10:37:29 GMT

خبر خوش رئیس کمیته امداد برای مددجویان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۲۰۰۷

خبر خوش رئیس کمیته امداد برای مددجویان

به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، پرویز فتاح امروز در جمع کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل اظهار داشت: 50 هزار واحد مسکن مهر بر اساس ابلاغ دولت به وزارت راه وشهرسازی که در شهرهای بالای 10 هزار نفر جمعیت برای مستمری بگیران زیرپوشش کمیته امداد و  بهزیستی ساخته و تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به  تفاهم نامه انجام شده  وزارت راه وشهرسازی، سپاه پاسداران و خیران، افزود: ساخت 10 هزار مسکن دیگر در روستاها با همکاری سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره) وخیران شروع شده و پیش بینی می‌شود حداقل تا پایان امسال به آنان تحویل داده شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به اختصاص اعتبار 21 هزار میلیارد ریالی دولت امسال برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد خبر داد و ابرازامیداوری کرد: با این میزان تسهیلات که برای حدود 135 هزار نفر پرونده‌سازی خواهد شد، زمینه اشتغالزایی حدود 200 هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد فراهم شود.

فتاح گفت: علاوه بر این میزان اعتبار، حدود 1.5 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی، تسهیلات حمایتی برای مددجویان روستایی ومناطق محروم به تعداد 100 هزار فقره پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سقفی که هم اکنون کمیته امداد امام خمینی(ره) برای پرداخت کمک هزینه جهیزیه مددجویان این نهاد پرداخت می‌کند، حدود 25 میلیون ریال است، گفت: امسال و با منابع مالی که اختصاص داده شده، تلاش خواهد شد تا این میزان به حدود 50 میلیون ریال به هر نوعروس کمک شود.

وی اضافه کرد: از اینکه کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل توانسته سقف پرداختی و کمک هزینه جهیزیه عروس را در سال گذشته 40 میلیون و امسال تا حدود 50 و 60 میلیون ریال افزایش دهد، بسیار ارزشمند است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه هم اکنون سهم مستمری پرداختی به هر یتیم به طور میانگین حدود 220 هزار تومان است و باید تلاش شود، که این میزان با توجه به شرایط اقتصادی کشور افزایش یابد، از پایین بودن رقم پرداختی سهم هر یتیم آملی حدود 190 هزار تومان به شدت انتقاد کرد.

فتاح  به رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل دستور داد که تا پایان امسال باید این اداره سهم مستمری هر یتیم در این شهرستان را به بیش از 220 هزار تومان افزایش دهد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود

جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) در جوار حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سردار محمدرضا موحدی در این جلسه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در ارتباط با بزرگداشت امام خمینی(س) یک سری کارهای سخت‌افزاری و فرهنگی انجام می‌دهند، گفت: هر دو گروه هم لازم هستند و هم کارهای آنها مهم و مقدس است، اما گروه‌های فرهنگی و تبلیغی تبیین کننده بقیه کارها هستند.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با بیان اینکه امام برای سپاه ایجادکننده و برای ارتش نگه‌دارنده بوده است، افزود: هیچ روزی به لحاظ شکوه و تعداد شرکت‌کنندگان مثل 14 خرداد نیست؛ که همه مسئولین در این مراسم شرکت می‌کنند. چرایی آن را فرهنگی‌ها باید در سخرانی‌ها و نشریات مختلف تشریح کنند. دومین کار فرهنگی‌ها استفاده از این بستر برای ترویج افکار امام است.

وی با تأکید بر اینکه تجلیل از امام، تجلیل از همه اندیشه‌های ناب اسلام است، اظهار داشت: به لحاظ شبهات ما اصلا در شرایط 20 سال و حتی 10 سال گذشته نیستیم. متأسفانه دشمنان برای از بین بردن انقلاب و اهداف آن در فضای مجازی و به عبارتی جنگ نرم، حرکت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند؛ به طوری که خود امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند.

سردار موحدی با اشاره به اینکه برای جوانان و خانواده‌های کشور سؤالات و شبهاتی وجود دارد، تأکید کرد: میزگرد و میزهای اندیشه و پاسخ به سؤالات بگذارید و افراد قوی را انتخاب کنید تا به سؤالات آنها پاسخ بدهند. یعنی از این بستر برای پاسخگویی به شبهات هم استفاده شود. خوشبختانه قریب به اتفاق فرماندهان نظامی کشور هم علاوه بر ویژگی‌های نظامی، آدم‌های فرهنگی هستند.

وی افزود: به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی هم توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود و مناطق مرزی و خصوصا جزایر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. توصیه ما  این است از بسترهای موجود برای تبلیغ استفاده کنیم.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به حوادث غزه، اظهار داشت: هفت ماه است که جنگ غزه جریان دارد و با استفاده از این فضای بین‌المللی موجود، باید اندیشه‌های استکارستیزی امام امسال برجسته شود. این حرکت به خیلی جاهای دنیا رسیده و خیلی کشورها مثل بولیوی ارتباط با اسرائیل را قطع می‌کنند اما متأسفانه سران یک سری کشورهای منطقه هنوز با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم از زحمات تمامی نیروهای مسلح در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام تشکر کنم. مطمئن باشید که قدم خالصانه برای امام جواب دارد و این کارها حتما مورد توجه امام قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود