Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران که نایب قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا شد گفت:

به گزارش ایسنا، پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بعد از کسب مدال نقره این تیم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: خدا را شکر که یک مدال دوره قبل این بازی‌ها را دو تا کردیم ولی‌حقمان بیشتر از این بود. در مرحله نیمه نهایی به تیم چین خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه دیدند که چه بازی حساس و نزدیکی بود. ما سه ماه پیش در رقابت‌های گرندپری به آنها باختیم اما همان جا قول دادم که در بازی‌های آسیایی شکستشان می‌دهیم. چینی‌ها دو سال است که مربی فرانسوی دارند. ما هیچ چیزمان با آنها برابر نیست. بچه‌ها واقعا جنگیدند و نقره با ارزشی گرفتند.

او در مورد شکست تیمش مقابل کره گفت: کره‌ای‌ها قدرت برتر شمشیربازی دنیا هستند و رنک یک رده بندی جهانی را دارند. در یک سال و نیم اخیر هیچ تیمی نتوانسته آنها را شکست بدهد. کره فراتر از سطح دنیا در این رشته کار می‌کند اما از عملکرد بچه‌ها راضی‌ام تا امتیاز ۳۰ بر ۲۶ هم نزدیک بودیم اما شکست خوردیم. خدا را شکر پایان خوشی بود.

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در دوره گذشته بازی‌های آسیایی بعد از چهل سال موفق شد به مدال نقره دست یابد. ایران در فینال باز هم رو در روی کره قرار گرفت و مغلوب شد. فخری در این باره گفت:بچه‌های ما چیزی از کره‌ای‌ها ندارند. هر وقت ما هم امکاناتمان مثل آنها بود مطمئنا می‌توانیم شکستشان بدهیم.

او به بازی خوب علی پاکدامن که در بخش رقابت‌های انفرادی به مدال برنز دست یافت اشاره کرد: من از مدال انفرادی علی راضی نبودم او می‌توانست بهتر از این هم باشد و مدال خوش‌رنگ‌تری بگیرد. علی به اشتباهش باخت و برنز گرفت. او در رقابت‌های تیمی یک تنه با کره بازی کرد. او در دو بازی ۱۵ ضربه به کره‌ای‌ها زد.

مجتبی عابدینی کاپیتان این تیم اما عملکرد خوبی در بازی‌ها نداشت. نفر چهارم المپیک ریو در رقابت‌های انفرادی حذف شد و در تیمی هم نمایش ناموفقی داشت. فخری در این خصوص گفت: مجتبی یک مدت است که اصلا بازی‌های خوبی ندارد اما چاره‌ای ندارم و او ستون تیمم است. وقتی هم که بد بازی می‌کند می‌بینید که نتیجه چه می‌شود.

پیمان فخری درباره خداحافظی مجتبی عابدینی از دنیای قهرمانی هم گفت: این از آن تصمیماتی است که مجتبی عابدینی می‌گیرد و مربی‌اش خبر ندارد. متاسفم که این خداحافظی بدون اطلاع من بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی

در پایان روز ششم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، تیم‌های ملی ایران، افغانستان، قرقیزستان و تاجیکستان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز پایانی مرحله گروهی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴) که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های سوم و چهارم پیگیری شد که در پایان مرحله گروهی هشت تیم ایران، تایلند، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، ازبکستان و ویتنام به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

ژاپن ۱ - تاجیکستان ۱

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این مرحله تیم ملی ژاپن مقابل تیم ملی تاجیکستان قرار گرفت که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم ملی تاجیکستان تنها به یک امتیاز از این دیدار احتیاج داشت تا راهی مرحله حذفی شود.

تیم ملی ژاپن که در دوره قبلی موفق شده بود به عنوان قهرمانی دست پیدا کند با چهار امتیاز از صعود به مرحله حذفی بازماند تا اولین شگفتی جام خیلی زود رقم بخورد.

کره‌جنوبی ۵ - قرقیزستان ۵

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی کره‌جنوبی مقابل تیم ملی قرقیزستان قرار گرفت که در نهایت این دیدار با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید. قرقیزستان نیز با پنج امتیاز بالاتر از ژاپن چهار امتیازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد و باید مقابل تیم ملی فوتسال کشورمان در این مرحله قرار بگیرد.

در این بازی و در فاصله یک دقیقه‌وچهار ثانیه مانده به پایان بازی، قرقیزستان با نتیجه پنج بر چهار پیش بود اما در این لحظه کره گل مساوی را زد و بازی با تساوی پنج بر پنج تمام شد.

تاجیکستان با پنج امتیاز و با تفاضل گل بهتر به عنوان صدرنشین به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد و باید در این مرحله مقابل تیم دوم گروه چهارم قرار بگیرد.

در این گروه تاجیکستان با پنج امتیاز و تفاضل گل ۲+ اول شد و قرقیزستان با پنج امتیاز و تفاضل گل ۱+ در رده دوم قرار گرفت. کره جنوبی نیز با یک امتیاز در رتبه چهارم این گروه قرار گرفت.

بحرین ۲ - افغانستان ۳

تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه سه بر دو به سود افغانستان به پایان رسید.

در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با چهار امتیاز و به لطف تفاضل‌گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. کویت با چهار و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که چهار تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

ایران ۴ - کویت ۰

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود ایران به پایان رسید. گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (دو گل) به ثمر رساندند.

در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها هشت‌دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند. در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم این دیدار تیم ملی کویت تلاش کرد باز تر بازی کند و توپ‌های بیشتری را به یک سوم میانی ایران برساند.

در سوی مقابل هم شاگردان وحید شمسایی همچنان تیم برتر میدان بودند و در دقیقه ۳۳ سعید احمدعباسی موفق شد از روی نقطه پنالتی چهارمین گل را هم به ثمر برساند و این دیدار در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

کد خبر 747086

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • خداحافظی دیوید تیلور از تشک کشتی و ورود به MMA؛ خبری از پایان طلایی نیست!
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است