Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یونس منفرد عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه پرونده اسیدپاشی نشان از وجود اختلافات خانوادگی بوده است، اظهار کرد: اسیدپاشی به لحاظ اینکه در جامعه تبعات و حساسیت بسیاری دارد رسیدگی به این پرونده نیز در دستور کاری قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: این حادثه اسیدپاشی حوالی ظهر امروز پنجشنبه در اهر رخ داد و بررسی های اولیه نشان می دهد که موضوع بر سر اختلافاخات خانوادگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر زن اسیدپاش که هنگام اسیدپاشی خود از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شده و پسر جوان نیز از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است و اکنون هر دو تحت درمان هستند.

سرهنگ منفرد خاطرنشان کرد: زن اسیدپاش بعد از اینکه مرتکب اسیدپاشی شده بود با سرقت خودروی پسر جوان دست به فرار می زند که طی یک ماموریت پلیسی و در عرض کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر یادآور شد: به دلیل اینکه هر دو هم زن اسیدپاش و هم پسر قربانی حادثه در بیمارستان بستری شده اند نتوانسته ایم به بازجویی فنی ورود کنیم و به همین خاطر تحقیقات را به زمان دیگری موکول کرده ایم.

کد خبر 4382655

منبع: مهر

کلیدواژه: اسیدپاشی دعوای خانوادگی شهرستان اهر مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر احتکار گرگان شهرکرد هفته دولت مشهد عید سعید قربان شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد درخصوص درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین ۲ تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می‌دهند.

 او ادامه داد: بلافاصله ماموران تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلان نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آن‌ها مواجه شدند، به همین جهت طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد