Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:46:03 GMT

سکانس‌هایی از فیلم سینمایی مرهم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۲۷۴۱

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 مرهم، هفدهمین فیلم بلند سینمایی علیرضا داوودنژاد در مقام کارگردان و محصول سال 1389 است. احترام پیرزن متمولی است که همراه با نوه‌اش رضا که والدینش در خارج از ایران زندگی می‌کنند، در ویلایی بزرگ نزدیک متل قو زندگی می‌کند. احترام تعدادی ویلا در شمال دارد که آنها را اجاره می‌دهد و پیشکار دغلی به نام معمار دارد که با سرمایه او به ویلاسازی مشغول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احترام خواهر بزرگ‌تری به نام اشرف سادات دارد که ساکن تهران است و سالهاست با او قهر است و طبعاً بی خبر. یک روز اشرف سادات بدون اطلاع قبلی نزد احترام می‌آید. او در واقع به شمال آمده تا نوه‌اش مریم را که به شیشه معتاد است و از خانه فرار کرده، پیدا کند. رضا داوودنژاد، احترام‌السادات حبیبیان، طناز طباطبایی، علی داوودنژاد، محمدرضا داوودنژاد، کبری حسن‌زاده، شیرین صفری، سجاد سپهری شکیب، فاطمه داوودنژاد و مجتبی غرابی تهرانی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین رضا شیخی نقش آفرینی کرد. یحیی سپهری شکیب موسیقی متن این فیلم را ساخت و معصومه شاه نظری این اثر را تدوین کرد. بازی طناز طباطبایی در این فیلم سینمایی در نقش دختر معتاد مورد توجه قرار گرفت. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تجلیل از منتخبان اظهار کرد: نگاه اسلام به کارگر، نگاه قدرشناسانه است ولی نگاه نظام‌های سرمایه‌داری به کارگران نگاه بهره‌گیرانه و استثمارگرانه می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد، افزود: این احترام باید تنها مختص یک روز در سال نباشد بلکه در طول سال این تکریم باید صورت پذیرد. کار و کارگر باید به یک ارزش جاری تبدیل شود و همه خود را به معنای واقعی مدیون کارگر بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزشمندی کارگر در مرحله اول ناشی از کار است، خاطرنشان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار سال جدید نامگذاری شده است بدون تلاش کارگران امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: دولت و مجلس برای بهبود کسب و کار توان مضاعف را به‌کار گیرند و برای تحقق این امر شعار کافی نیست و کارگران انتظار دارند اقدام عملی رخ دهد. تأمین امنیت شغلی جز مسائل مهم جامعه کارگری است و حقوق و مزایای کارگر متناسب با شرایط اقتصادی باید در نظر گرفته شود.

آیت‌الله آل‌هاشم با بیان اینکه معیشت یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری است، تصریح کرد: باید به تأمین مسکن کارگران و ساماندهی قراردادهای کار توجهی بیشتری کرد. کارگر و کارفرما ۲ بال پرواز هستند که دولت و مجلس باید با سیاست‌گذاری درست رابطه منصفانه بین این ۲ بال را ایجاد کند.

کد خبر 6097648

دیگر خبرها

  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس