Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:46:34 GMT

راهیابی کبدی کاران گلستانی به فینال آسیا

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۳۶۶۹

راهیابی کبدی کاران گلستانی به فینال آسیا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ تیم ملی کبدی ایران عصر امروز با حضور گلستانی‌ها در مقابل هندوستان قرار گرفت..

در این دیدار تیم ایران توانست با درخشش گلستانی‌ها در یک بازی جذاب با نتیجه ۲۷ بر۱۷ تیم‌قدرتمند هند را شکست دهد و به فینال مسابقات آسیایی صعود کند.

در این دیدار تیم ملی کبدی ایران از حضور ابوالفضل مقصودلو، فاضل اتراچالی، میثم عباسی، محسن مقصودلو، ابوذر مهاجر، محمد مهاجر، محمداسماعیل مقصودلو هفت کبدی کار گلستانی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچین هدایت تیم ملی کبدی برعهده‌ی غلامرضا مازندرانی از گلستان است.

 

انتهای پیام /ی

 

کبدی کاران فینالیست شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی

دبیر هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: از بین ۴۸۱ طرح حائز شرایط برای حضور در جشنواره، ۱۰۲ طرح به سومین مرحله داوری یعنی داوری میدانی و تخصصی راه یافته‌اند.

سعید آجلی افزود: از بین شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان اولیه هجدهمین دوره این جشنواره ملی و مورد تأیید وزارت علوم، ۴۸۱ طرح حائز شرایط حضور دارند که پس از دو مرحله داوری اولیه و آنلاین، ۱۰۲ طرح به مرحله سوم راه یافته‌اند.

 
او گفت:از این تعداد ۳۹ طرح در شاخه فن آفرینی و ۶۳ طرح در شاخه طراحان کسب‌وکار صلاحیت حضور در مرحله داوری تخصصی را به دست آوردند. این مرحله نیز از اوایل اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و همچنان نیز طرح‌ها به صورت میدانی در حال بررسی است.

 
دبیر هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ادامه داد: سومین مرحله داوری طرح‌های راه یافته تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت و در نهایت فینالیست‌های این دوره از جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی را مشخص می‌کند.


آجلی گفت: فرآیند داوری طرح‌های این دوره به دلیل سطح بالای شرکت کنندگان با چالش‌های مخصوص به خود رو به رو بود، اما در نهایت علی رغم دشواری در مسیر انتخاب طرح‌های برتر در هر مرحله، به کمک تیم داوری جشنواره طرح‌های شایسته برای حضور در مراحل بالاتر داوری انتخاب خواهند شد.


شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان متولی برگزاری این جشنواره معتبر حوزه فن آفرینی کشور، تاکنون به عنوان حلقه واسط میان دولت، صنعت و دانشگاه در جهت توسعه اقتصادی مبتنی بر دانش و نهایتاً تبدیل علم به ثروت در کشور ایفای نقش کرده و در حال حاضر حدود ۷۰۰ واحد دانش‌بنیان و فناور را در خود جای داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم