Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران ایران در روز پنجم بازی های آسیایی جاکارتا موفق شدند تعداد مدال های طلا را برای کاروان ایران دو رقمی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان ورزشکاران ایران در روز پنجم بازی های آسیایی جاکارتا توانستند ۳ مدال طلا، ۶ نقره و ۲ برنز کسب کنند که در ادامه مقام آوران و سایر نتایج ورزشکاران ایران را می خوانید:

خواهران منصوریان نقره داغ شدند

در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم الهه منصوریان در فینال به مصاف به مصاف «لی یو» از چین رفت و با قبول شکست به مدال نقره بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ساندای بانوان شهربانو منصوریان برای کسب مدال طلا به مصاف کای ینگ یانگ از چین رفت و مانند خواهرش مقابل این حریف چینی مغلوب شدو به نقره رسید.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ساندای مردان عرفان آهنگریان در فینال رو در روی وانگ ژوئه تائو از چین قرار گرفت و توانست با پیروزی از میدان خارج شود تا اولین طلای ووشو را به دست بیاورد.

در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم ووشو فرود ظفری در فینال مقابل لی منگ فان از چین شکست خورد تا در نخستین حضورش در بازی های آسیایی به مقام دومی و مدال نقره برسد.

محسن محمدسیفی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم شی ژان وی از چین را از پیش رو برداشت تا دومین طلای ووشو را به دست آورد.

نقره و برنز برای بانوان قایقران

تیم روئینگ سنگین وزن دونفره زنان در فینال A بازی های آسیایی ۲۰۱۸در رده سوم ایستاد و به مدال برنز رسید.

تیم روئینگ سنگین وزن چهارنفره زنان با ترکیب مهسا جاور ، نازنین رحمانی مریم کرمی و مریم امیدی پارسا در رده دوم فینال A قرار گرفت و صاحب گردن آویز نقره شد.

پایان کار تکواندو با دو مدال

ناهید کیانی در روز پایانی رقابت های تکواندو در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم با نتیجه ۱۱ بر ۵ مغلوب حریف تایلندی شد و به مدال برنز رسید.

امیرمحمد بخشی، نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در فینال برابر دای هون لی از کره جنوبی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

آقایان و بانوان کبدی در فینال

تیم ملی کبدی بانوان کشورمان با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ تایلند را شکست داد و به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

تیم ملی کبدی ایران توانست با شکست ۲۷ بر ۱۸ هند به فینال بازی های آسیایی راه یابد.

چراغ سنگنوردی با طلا روشن شد

رضا علیپور، ملی پوش سنگنوردی ایران توانست در سنگنوردی و در بخش سرعت به مدال طلا دست پیدا کند تا تعداد طلاهای ایران به عدد ۱۰ برسد.

شمشیر ایران نقره ای شد

شمشیربازان ایرانی در بخش تیمی با شکست ۴۵ بر ۳۲ مقابل کره جنوبی به مدال نقره بسنده کردند.

در پایان روز پنجم کاروان ایران رده چهارم جدول توزیع مدال ها باقی ماند. در ادامه نتایج ورزشکاران ایران در روز پنجم و جدول توزیع مدال ها را می خوانید:

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جاکارتا مسابقات آسیایی جاکارتا اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد