Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر خلیج فارس به مصاف ماشین سازی تبریز رفت و موفق شد با نتیجه دو به یک به پیروزی برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستیم ذوب آهن موفق شد ماشین سازی تبریز را شکست دهد.

پس از پایان دیدار ماشین سازی و ذوب آهن در نهایت این تیم اصفهانی بود که توانست سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شاگردان نمازی که برای حضور در جمع بالانشینان نیاز به سه امتیاز بازی امروز داشتند توانستند با دو شوت ماریون فرناندز به دو گل و در نهایت پیروزی در دیدار پنجم برسند.

هفته پنجم لیگ هجدهم، جمعه ۰۱/۰۶/۹۷، ساعت ۱۸:۰۰، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

داور: یاسر همرنگ             کمک ها: فرزاد بهرامی، سیدیعقوب حجتی

 

ترکیب ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مسیح زاهدی، سید محمد خرم‌الحسینی، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، اسماعیل فرهادی، محسن یوسفی، رضا خالقی‌فر، پیمان بابایی

ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، مجتبی مقتدایی، مهران درخشان مهر، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی، ادی گابریل ارناندز و ماریون سیلوا

 

کارت زرد:

مسیح زاهدی(۳۹) از ماشین سازی

 

شرح گل های بازی:

ماشین سازی ۰ ذوب آهن ۱(دقیقه ۳۴، ماریون): پاس کوتاه حدادی فر پشت محوطه جریمه به ماریون، با شوت دیدنی این بازیکن اولین گل بازی را رقم زد. ضربه ماریون از راه دور در کنج دروازه ماشین جای گرفت. ماشین سازی ۱ ذوب آهن ۱(دقیقه ۴۸، رضا خالقی فر): دقایقی پس از آغاز نیمه دوم یک پرتاب اوت از سوی ماشین سازان با ضربه سر کنعانی زادگان در موقعیت خوبی به خالقی فر رسید و این بازیکن نیز اولین گل تبریزی ها را به ثمر رساند. ماشین سازی ۱ ذوب آهن ۲ (دقیقه ۵۶، ماریون): مهاجم برزیلی ذوبی ها یک بار دیگر توانست با استفاده از یک شوت پشت محوطه جریمه دروازه ماشین سازان را باز کند. البته ضربه ماریون فرناندز با برخورد به یکی از بازیکنان خودی تغییر مسیر داد و به همین دلیل خسوس موفق نشد محاسبه درستی برای مهار این توپ داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماریون ذوب آهن اصفهان ماریون ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در ورزشگاه المپیک شهر رم رو در روی هم قرار خواهند گرفت. رم با ۵۹ امتیاز در مکان پنجم و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و شاگردان «دنیله دروسی» در تیم رم امیدوارند تا در پایان فصل جاری بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

سایت «tuttojuve» خبر داد؛ «جانلوکا مانچینی» و سردار آزمون دو بازیکن تیم رم هستند که در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برابر بایرلورکوزن مصدوم شدند. هر دو بازیکن در روزهای اخیر ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. مانچینی از ناحیه دست همچنان احساس درد می‌کند اما مهاجم ایرانی رم امیدوار است تا در بازی حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که سردار آزمون به صورت قرضی در تیم رم حضور دارد و در پایان فصل باید به بایرلورکوزن آلمان باز گردد.

کد خبر 6096122

دیگر خبرها

  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون