Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی کوهرنگ گفت: به دنبال بی‌توجهی به تابلوهای هشدار و اخطار‌دهنده ۱۲ گردشگر در محل غار یخی چما در چهارمحال و بختیاری دچار حادثه شدند. ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

فرجام سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: علیرغم تمامی هشدار ها و اخطارها مبنی بر کاهش ضخامت برف متاسفانه تعدادی از گردشگران در محل غار یخی چما دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علیرغم تمامی هشدارها و اخطارها مبنی بر کاهش صخامت برف در غاز یخی چما، بی‌توجهی و بی‌احتیاطی گردشگران به هشدارهای راهنمایان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مستقر در محل و تاکید بر عدم ورود به داخل غار متاسفانه حدود ساعت 19 امروز بخشی از دهانه غار ریزش کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی کوهرنگ بیان کرد: در این حادثه 12 نفر از گردشگران هموطن به علت ریزش غار دچار جراحت شدند که در این میان حال یک گردشگر پسر 15 ساله مشهدی وخیم است.

سمیعی خاطرنشان کرد: امید است با عنایت به تابلوهای هشدار و اخطار دهنده نصب شده در محل غار یخی چما و رعایت نکات ایمنی دیگر شاهد چنین رخدادهای تاسف باری نباشیم.

خبرهای تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41350/P1377/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان