Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم مبارک قدم ظهر امروز در نشست خبری مدیران کل شورای حمل و نقل آذربایجان غربی اظهار کرد: دهها طرح عمرانی راه و شهرسازی به ارزش ۲۰۳ میلیارد ریال با استفاده از اعتبارات عمرانی ملی و استانی همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسد و این میزان اعتبار برای اجرای طرح های مرمت و بازسازی حاشیه شهرها، بهسازی و آسفالت روستایی و کلنگ زنی و احداث تقاطع غیرهمسطح و مکان های آموزشی در استان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 6 طرح در بخش ساماندهی حاشیه شهرها با حدود پنج میلیارد ریال هزینه در شهرستان های ارومیه، خوی، مهاباد و بوکان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح دو پروژه مهم که سالیان سال مردم منتظر بهره‌برداری این پروژه ها هستند تصریح کرد: از دو پروژه ملی راه آهن مراغه و بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی به تمام رسیده که راه آهن ارومیه ـ مراغه ۱۵ مهرماه و بیمارستان نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: همزمان با هفته دولت، یک باب مدرسه 12 کلاسه در ارومیه کلنگ زنی می شود و همچنین مراحل احداث و بهره برداری تقاطع غیرهمسطح کیلومتر 25 خوی - قطور نیز آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: 14 طرح نیز دربخش بهسازی و آسفالت روستایی با هزینه ای بالغ بر 170 میلیارد ریال در شهرستان های ارومیه، اشنویه و میاندوآب به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: 190 کیلومتر در حوزه راه‌های روستایی پروژه اجرایی وجود دارد که برنامه ریزی شده 130 کیلومتر آن‌ها در سال جاری احداث شوند و به اتمام می‌رسد و از این میزان حدود 33 کیلومتر آماده بهره برداری و اتمام است.

مبارک قدم با بیان اینکه در بخش ساماندهی حاشیه شهری،بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال برای ۱۷ پروژه اختصاص یافته است افزود: همزمان با هفته دولت بهسازی محله امیرآباد پیرانشهر، سالن ورزشی شهر مهاباد، ‌مدرسه وکیل‌آباد ارومیه، بهسازی خانه محله جمشید آباد خوی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در حوزه مسکن مهر نیز یک هزار و 520 واحد مسکن مهر مورد افتتاح قرار گرفته است و حدود 200 واحد مسکن مهر نیز به اتمام رسیده و 114 واحد افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام /ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان