Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزارت ورزش و جوانان به بهانه خداحافظی مجتبی عابدینی از دنیای ورزش قهرمانی، پیامی برای پاسداشت عناوین ارزنده این قهرمان صادر کرد .

متن پیام به شرح زیر است؛

خداحافظی از دنیای قهرمانی در عرصه ورزش تصمیمی سخت و در عین حال شجاعانه است. مجتبی عزیز در اوج آمادگی این تصمیم را در روزی که مدال ارزشمند نقره سابر تیمی را با دیگر دلاوران شمشیر باز در هجدهمین دوره بازی های آسیایی به ارمغان آوردند از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی عزیز در المپیک ریو آنچنان شجاعانه مبارزه کرد که فقط یک قدم تا تاریخ سازی و مدال المپیکی فاصله داشت ولی تلاش وافر و سعی باشکوه عابدینی و افتخار آفرینی او در میادین آسیایی و جهانی از این ستاره پر فروغ شمشیربازی بک چهره ماندگار در تاریخ ورزش ایران ساخت.

آقای مجتبی عابدینی سال ها تلاش و افتخار آفرینی ات را ارج می نهیم و توفیقات روز افزون برای شما که یکی از مفاخر ورزش ایران هستی؛ آرزو می کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران بازی ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در حالی بامداد دیروز برگزار شد که جیدن کاکس دارنده نشان برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز جهانی که قصد حضور در المپیک پاریس را داشت با شکست ۲ بر ۲ مقابل کالین مور در نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، کفش‌هایش را برای همیشه در آورد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است.

او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به‌خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897850

دیگر خبرها

  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • دنیای کوچک ایتا