Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ؛ گفتار و رفتار معصومین (علیهم السلام) همانند چراغی در تاریکی است که انسان را به سوی مسیر درست و صحیح رهنمون می‌کند و بدون تردید هر کس به هر میزانی که از الگوگیری از ائمه هدی (علیهم السلام) فاصله بگیرد، به همان میزان نیز از مسیر حق و حقیقت دور شده و هر چه در الگوگیری از معصومین(علیهم السلام) بهتر و دقیق‌تر عمل کند، به همان مقدار به مسیر هدایت و حقیقت نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دین اسلام توصیه‌های زیادی درباره خوشرویی شده است، در همین راستا، در ادامه حدیثی از مولای متقیان امام علی(ع) درباره جاذبه فرد خوشرو مشاهد می‌کنید.

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می‌فرمایند:

"دل‌های مردم گریزان است، به کسی روی آورند که خوشرویی کند."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حدیث برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی و تجهیز ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی در خراسان‌رضوی

معاون رفاهی و پشتیبانی و دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:در نوروز امسال ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی زائران در استان خراسان رضوی آماده خدمت هستند. - اخبار استانها -

حسن محمدزاده  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت:سال 1402 در سه بازه زمانی نوروز ، تابستان و دهه آخر صفر اداره کل آموزش وپرورش خراسان با همیاری و همکاری تیم 3 هزار نفره خود، میزبانی میهمانان امام رضا علیه السلام را به عهده داشتند

 وی ادامه داد : برای نوروز 1403 که مصادف با ماه مبارک رمضان است 610 آموزشگاه در قالب اسکان موقت و اسکان استراحت ، 530 آموزشگاه برای اسکان موقت میزبان میهمانان امام رضا علیه السلام هستند و 80 مدرسه برای اسکان اضطراری زائران در نظر گرفته شده است.

محمدزاده عنوان کرد: سال گذشته 65 درصد ظرفیت اسکان مدارس به زائران خانواده آموزش و پرورش و 35 درصد نیز به دیگر زائران اختصاص داده شد‌.

معاون رفاهی و پشتیبانی و دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تقاضا می‌کنم از سریداران عزیز که با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات ایام نوروز سال 1403 را هم همچون ایام گذشته وضعیت خاص و ویژه‌ای بدانند و به زائرین امام رضا علیه‌السلام با دل و جان خدمت کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • نقشه دشمنان در انتخابات شکست خورد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در جغتای
  • دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • آمادگی و تجهیز ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی در خراسان‌رضوی
  • ایرج طهماسب بدون کلاه قرمزی به تلویزیون می‌آید؛ معرفی عروسک‌های جدید
  • کدام انسان‌ها گرفتار عذاب مهین می‌شوند؟
  • کدام انسان ها گرفتار عذاب مهین می شوند؟
  • جاذبه گردشگری پل نوسود در مسیر دوآب