Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختر جوانی که با ضربات چاقو در یک منزل مسکونی کشته شده بود در حالیکه آخرین نفس هایش را می کشید نام قاتل را با خون ریخته شده از پیکرش روی دیوار نوشت.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز ماجرای جنایتی وحشتناک در یک منزل مسکونی واقع در خیابان ایثارگران مشهد به قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور قاضی احمدی نژاد و کاراگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی در محل مشخص شد دختر ۲۰ ساله با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است، اما او در آخرین لحظات عمر خود با خون روی دیوار نوشته بود "سجاد مرا زد".

همچنین وجود موهای مردانه بین انگشتان مقتول حکایت از آن داشت که دختر ۲۰ ساله در برابر خواست شوم قاتل The Murderer به دفاع از خود پرداخته است.

با پیگیری های کاراگاهان، سجاد که یکی از بستگان مقتول بود دستگیر شد و پس از ۸ ساعت بازجویی به قتل دختر خاله اش اعتراف کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

16 ساله بودم که روسپی عمویم شدم !

فوری / 10 زن و مرد در غار یخی کوهرنگ گرفتار شدند / غار یخی ریزش کرد

اقدام بی شرمانه با دختر جوان در ساوجبلاغ

انگیزه مرموز اسید پاشی یک زن به صورت پسر جوان اهری

این پسرهای نوجوان زیر تیزی داس می روند تا مرد شوند!+ فیلم

تهدید شرم آور دختر زاهدانی توسط پسری که دوستش داشت !

مهشید همه کارهایی که در خلوتی مان با من می کرد را با مرد غریبه کرده بود!

حمید با دسیسه شوم مهشید را سرنماز غافلگیر کرد!

مرگ دردناک و تلخ عروس حین مراسم عروسی + فیلم

سرنوشت شوم دختربچه ایرانی در حجله آقا داماد !

بی حیایی با خواهر جلوی چشمان عروس خانواده!+عکس

شکم برآمده آرزو در روز عقد چه رازی داشت!؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه منزل قاضی Judge قتل Murder جنایی پلیس Police قاتل The Murderer قتل دختر اخبار حوادث قاتل دختر خون ضربات چاقو منزل مسکونی عکس قتل ازدواج حوادث زن زندگی مرد دختر عجیب مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از محلات شهر خرم‌آباد بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند و با حضور مأموران در محل مشخص شد در این حادثه کودک ۵ ساله‌ای بر اثر بی‌احتیاطی و شلیک با سلاح باعث مرگ خاله ۱۳ ساله شده است.

وی افزود: مأموران بلافاصله شخص پدر قاتل را به همراه اسلحه به‌کاررفته در این حادثه را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: خرده‌فرهنگ علاقه به نگهداری سلاح و مهمات، یکی از عوامل مهم وقوع جرایم است و تا کنون هزینه متعددی به جامعه تحمیل کرده است و این خرده‌فرهنگ بایستی اصلاح شود.

کد خبر 6086533

دیگر خبرها

  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد