Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم قبرسی در حضور بازیکن ایرانی خودش به برتری دست یافت.

به گزارش وبسایت نود، دور رفت پلی آف مرحله مقدماتی لیگ اروپا با برتری یک بر صفر تیم آپوئل نیکوزیای قبرس مقابل آستانای قزاقستان پیگیری شد.

در این بازی که رضا قوچان نژاد، بازیکن کشورمان از دقیقه 62 به جای دلانتاره برای آپوئل به بازی آمد، تنها گل کلوژ در دقیقه 79 برتری آپوئل را رقم زد تا این تیم با امید زیادی به بازی برگشت در زمین رقیب قزاقستانی رهسپار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی رضا قوچان نژاد لژیونر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش‌های عالی بایر لورکوزن با ژابی آلونسو ادامه دارد. در دیدار امشب از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، آنها مهمان رم بودند و توانستند با ارائه یک عملکرد تماشایی دیگر با نتیجه ۲-۰ پیروز شوند.

بازی را رم بهتر شروع کرد اما در خلق موقعیت جدی و گلزنی ناکام بود. در دقیقه ۱۲ ضربه کم‌جان دیبالا از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

ویدئو: 331723

در دقیقه ۱۹ سانتر عالی پاردس با ضربه سر لوکاکو به تیر افقی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بود که لورکوزن بازی را در دست گرفت و توانست به گل اول برسد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه ریک کارسدروپ به گریمالدو رسید و ویرتز را در مقابل دروازه به توپ رساند تا اون با یک بغل پای زیبا بازی را ۱-۰ کند.

در دقیقه ۳۵ شوت از راه دور خطرناک پلگرینی با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد ویرتز هم شوتی از راه دور را روانه دروازه اسویلار کرد اما توپ راهی به چارچوب نداشت تا نیمه اول ۱-۰ پایان یابد.

نیمه دوم به شکلی پایاپای آغاز شد اما هیچکدام از دو تیم نمی‌توانستند موقعیتی جدی خلق کنند. رم برای زدن گل مساوی جلو کشیده بود اما با دفاع خوب حریف خلق موقعیت غیرممکن بود. در سمت دیگر لورکوزن هم برای زدن گل دوم عجله نداشت و با حوصله مالکیت را در اختیار داشت.

در دقیقه ۶۰ شوت از راه دور کریستانته با فاصله نسبتاً کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۳ شوت محکم آندریش از پشت محوطه به کنج دروازه رم رفت تا بازی ۲-۰ شود.

در حدود ۱۵ دقیقه باقیمانده تا پایان بازی رم به صورت کامل جلو کشید تا حداقل فاصله را کمتر کند اما لورکوزن به خوبی از برتری‌اش دفاع کرد و بازی با نتیجه ۲-۰ به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان