Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@03:46:15 GMT

رفتار شیطانی مجید با زن بیوه در شرکت همسرش !

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۵۵۲۰

حوادث رکنا: مجید برای اینکه در شرکت استخدام شود با مینا ازدواج کرد اما با الهه به یکی از اتاق های شرکت رفت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، مینا، ۳۵ ساله با حضور در اتاق بازپرس در مقابل او قرار گرفت و گفت: پس از  شکست در ازدواج اولم، با وجود آن که دچار افسردگی شدیدی شده بودم مدرک کارشناسی ام را گرفتم و در شرکت یکی از دوستان پدرم به عنوان مدیر پرسنلی مشغول به کار شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نتوانستم تا سن ۳۵ سالگی ازدواج کنم تا این که جوان ۳۳ ساله ای که مدارکش را برای استخدام در شرکت داده بود به من ابراز علاقه کرد من هم که از نیت واقعی او اطلاعی نداشتم کمکش کردم تا به راحتی استخدام شود، او که می دانست من همانگونه که او را استخدام کرده ام به راحتی هم می توانم اخراجش کنم خیلی زود به خواستگاری ام آمد. چند روز بعد من و مجید نامزد شدیم و من هم پست مهمی را در شرکت به او سپردم.

مینا در ادامه بیان کرد: دو ماه بعد زمانی که برای مراسم عروسی آماده می شدیم، روزی به دفتر رفتم و دیدم که مجید با یکی از همکارانم به نام الهه داخل یکی از اتاق های شرکت در حال کارهای بی حیایی بود، وقتی موضوع را به مجید گفتم او خیلی خونسرد گفت: آن دختر ۲۲ ساله از ۲ سال قبل به صیغه من درآمده است و من به خاطر استخدام در شرکت، با تو ازدواج کردم حالا هم می توانی با بخشیدن مهریه ات طلاق بگیری! اگرچه اکنون به دلیل فریب در ازدواج از قربان شکایت کرده ام.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز سجاد به دختر خاله 20 ساله اش / این دختر برای قاضی مشهد پیام خونین نوشت

سیمین دور از چشم شوهرش روسپی خانه فساد شده بود !

دوربین مخفی ایرانی هنگام سرقت ماشین + فیلم

16 ساله بودم که روسپی عمویم شدم !

فوری / 10 زن و مرد در غار یخی کوهرنگ گرفتار شدند / غار یخی ریزش کرد

اقدام بی شرمانه با دختر جوان در ساوجبلاغ

انگیزه مرموز اسید پاشی یک زن به صورت پسر جوان اهری

این پسرهای نوجوان زیر تیزی داس می روند تا مرد شوند!+ فیلم

تهدید شرم آور دختر زاهدانی توسط پسری که دوستش داشت !

مهشید همه کارهایی که در خلوتی مان با من می کرد را با مرد غریبه کرده بود!

حمید با دسیسه شوم مهشید را سرنماز غافلگیر کرد!

مرگ دردناک و تلخ عروس حین مراسم عروسی + فیلم

سرنوشت شوم دختربچه ایرانی در حجله آقا داماد !

بی حیایی با خواهر جلوی چشمان عروس خانواده!+عکس

شکم برآمده آرزو در روز عقد چه رازی داشت!؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه استخدام اخبار حوادث ازدواج طعمه علاقه استخدام دختر مورد علاقه عکس قتل ازدواج دختر حوادث زن زندگی مرد عجیب مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین شیرمحمدی ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب شرکت آب منطقه‌ای کردستان، به جایگاه متعالی و برجسته زنان در قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: آیات متعددی در قرآن کریم از جمله آیه ۶۱ سوره آل عمران، ۳۵ سوره احزاب و ۹۷ سوره نحل به عدم تفاوت‌ها و برابری‌ها بین زنان و مردان اشاره شده است.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، افزود: امروز دشمن سعی در ایجاد دودستگی در جامعه مابین یک دسته کم‌حجاب و یک دسته افراد باحجاب را دارد تا بین این دو دسته اختلاف و آشوب ایجاد کند و به لطف تدابیر هوشمندانه نظام؛ تحلیل و برنامه‌ریزی آنان از بین رفت و ما باید در عین دفاع از عفاف و حجاب مانع از دودستگی شویم و این جریان را مدیریت کنیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف یک ارزش است؛ باید سعی نمائیم آن را به هنجار و رفتار عینی، عملی و ملموس تبدیل نمائیم.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، به بخشنامه‌های ابلاغی در خصوص عفاف و حجاب نیز اشاره و اظهار کرد: اجرا و پایبندی کامل به بخشنامه‌ها از زمره تعهدات مهم کلیه کارکنان این شرکت است و تفاوت‌های شغلی و کاری بین زن و مرد نباید منجر به اجرای ضعیف قوانین مربوطه گردد، چرا که صیانت از طرح نور و تبلیغ آن وظیفه همگانی برابر با وسع و شرایط هر فرد است.

کد خبر 6090999

دیگر خبرها

  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید