Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@13:12:25 GMT

مرد شیطان صفت با 7 دختر جوان حمام کرد !+ عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۵۵۶۶

حوادث رکنا: پلیس روسیه هفت مورد شکایت از دخترانی دریافت کرده که گفته‌اند یک جوان با وعده ازدواج از آنها کلاهبرداری کرده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از راشاتودی، پلیس Police روسیه اعلام کرد هفت مورد شکایت از دخترانی دریافت کرده که گفته‌اند به خاطر ابراز علاقه دروغین یک جوان، اموال خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دختران که همگی بالای 27 سال دارند، از مردی شکایت کرده‌اند که برای شماری از مالباختگان، خود را «کازنتسف» و برای برخی دیگر خود را «آلبرت» معرفی کرده بود.

طبق اعلام سخنگوی وزارت کشور روسیه، مرد کلاهبردار در ملاقات با دختران، خود را تاجری شناخته‌شده و کارشناس ساخت و ساز معرفی می‌کرد. وی به دختران می‌گفته همسرش را از دست داده و اکنون به دنبال شریک جدیدی برای زندگی است.

بر اساس شکایات مالباختگان، آنها پس از چندین ملاقات در عشق دروغین او گرفتار می‌شدند و او می‌توانست با اعتمادی که به دست آورده بود به آپارتمان Apartment آنها رفته و پس از حمام کردن با آنان در حالی که دختر جوان سرگرم بود وی اموال آنها را سرقت Stealing می کرد.

در یکی از این موارد، یکی از شاکیان این پرونده، سیصد هزار روبل (4400 دلار) از بانک وام گرفته بود تا آپارتمان خود را بازسازی کند و فرد کلاهبردار به این دختر وعده داد تا به او در این خصوص کمک کند؛ اما پس از گرفتن پول ناپدید شد و قربانی بدون یافتن شریک زندگی آینده خود، پول بازسازی خانه‌اش را نیز از دست داد و بدهکار بانک شد.

پلیس روسیه تصویر مظنون را منتشر کرده تا شاید بتواند او را پیش از آنکه با وعده ازدواج از فرد دیگری کلاهبرداری Fraud کند، دستگیر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

16 ساله بودم که روسپی عمویم شدم !

فوری / 10 زن و مرد در غار یخی کوهرنگ گرفتار شدند / غار یخی ریزش کرد

اقدام بی شرمانه با دختر جوان در ساوجبلاغ

انگیزه مرموز اسید پاشی یک زن به صورت پسر جوان اهری

این پسرهای نوجوان زیر تیزی داس می روند تا مرد شوند!+ فیلم

تهدید شرم آور دختر زاهدانی توسط پسری که دوستش داشت !

مهشید همه کارهایی که در خلوتی مان با من می کرد را با مرد غریبه کرده بود!

حمید با دسیسه شوم مهشید را سرنماز غافلگیر کرد!

مرگ دردناک و تلخ عروس حین مراسم عروسی + فیلم

سرنوشت شوم دختربچه ایرانی در حجله آقا داماد !

بی حیایی با خواهر جلوی چشمان عروس خانواده!+عکس

شکم برآمده آرزو در روز عقد چه رازی داشت!؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents پلیس Police آپارتمان Apartment سرقت Stealing می کرد کلاهبرداری Fraud ازدواج کلاهبرداری دختر عکس تعقیب عکس قتل ازدواج زن دختر حوادث زندگی مرد عجیب خواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که حمله نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است منجر به حمام خون شود. او همچنین خواستار آتش بس فوری شد.

براساس گزارش المیادین، تدروس آدهانوم گبریسوس در پلتفرم «X» نوشت: سازمان بهداشت جهانی عمیقاً نگران است که عملیات نظامی در مقیاس وسیع در رفح غزه ممکن است منجر به حمام خون شود و سیستم بهداشتی را که از قبل شکسته است، تضعیف کند.

این در حالی است که ارتش صهیونیستی همچنان به بمباران غزه و رفح ادامه می‌دهد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرده است از طریق زمین به رفح حمله خواهد کرد تا تیپ‌های حماس را از بین ببرد.

کشور‌های اروپایی، سازمان ملل و آمریکا، متحدان اصلی رژیم صهیونیستی، از نتانیاهو خواستند که ایده حمله زمینی به این شهر را کنار بگذارد.

به گفته ینس لرکه، سخنگوی دفتر سازمان ملل متحد، این حمله علاوه بر تلفات انسانی، ضربه‌ای قوی به عملیات‌های بشردوستانه در سراسر نوار غزه خواهد بود، زیرا گذرگاه رفح در قلب عملیات‌های بشردوستانه قرار دارد.  

سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای افزود که این امر همچنین باعث تضعیف سیستم بهداشتی از قبل فلج شده، می‌شود، در حالی که تنها ۱۲ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان در غزه هنوز فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح حمام خون راه می‌اندازد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • (ویدئو) حمام رایگان در خیابان برای مقابله با گرما