Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@23:29:26 GMT

ترافیک سنگین در محور رودبار به منجیل

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۵۸۲۵

رکنا: رئیس پلیس راه کشور گفت: ترافیک در محور رودبار به منجیل سنگین است.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردار حمیدی رئیس پلیس Police راه کشور در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد:در حال حاضر شرایط ترافیکی در جاده های کشور نسبت به دو روز گذشته وضعیت بهتری دارد.

وی افزود: در روز گذشته ترافیک در جاده ها کشور سنگین بود و نسبت به سال های گذشته تفاوت زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: در حال حاضر ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محورهای کرج-چالوس و هراز -نیمه سنگین و در طول مسیر جنوب به شمال محورهای کرج-چالوس و هراز پرحجم و روان است.

حمیدی گفت: همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور منجیل-رودبارپرحجم، باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل Bridge حصارک تا پل فردیس) دارای ترافیک سنگین و ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین است.

وی در رابطه با علت ترافیک سنگین در محور رودبار به منجیل در دو روز گذشته گفت: محور های شمالی کشور در ایام تعطیلات دارای ترافیکی سنگینی هستند و به دلیل اینکه برخی مسیر ها مشکلات زیرساختی دارند، ترافیک در این مسیر ها سنگین می شود.

رئیس پلیس راه کشور بیان کرد: کندی حرکت در آزادراه قزوین به سمت رشت محدوده رودبار به منجیل به این دلیل است که در این محدوده آزادراه وارد حوزه درون شهری می شود و ترافیک شهر و جاده با هم تداخل ایجاد می کند و باعث ایجاد ترافیک سنگین می شود.

حمیدی ادامه داد: در حال حاضر در مسیر رودبار به منجیل ایست حرکت داریم که شرایط مناسبی برای حرکت نیست.

وی گفت: به دلیل حجم سفرها، فردا جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران کرج و جاده هراز از آب اسک به رودهن یک طرفه می شود.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد شیطان صفت با 7 دختر جوان حمام کرد !+ عکس

تجاوز وحشیانه به دختر خاله 20 ساله در مشهد

آخرین خبر از ریزش غار یخی «چما» کوهرنگ بر سر 12 زن و مرد / پسر 15 ساله مشهدی کشته شد

متین مرا باردار کرد و با دختر دیگر داماد شد!

همخوابی شیطانی مجید با زن بیوه در شرکت همسرش !

قتل مسلحانه رئیس پلیس شهر چهار برجک در حمله افراد مسلح

سیمین دور از چشم شوهرش روسپی خانه فساد شده بود !

16 ساله بودم که روسپی عمویم شدم !

اقدام بی شرمانه با دختر جوان در ساوجبلاغ

مهشید همه کارهایی که در خلوتی مان با من می کرد را با مرد غریبه کرده بود!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police پل Bridge ترافیک رئیس پلیس راه کشور رودبار سنگین حمام عکس ازدواج قتل دختر زن حوادث زندگی مرد عجیب خواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور خبر داد و گفت که ترافیک در اکثر محورهای منتهی به شمال کشور سنگین است.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در صبح نخستین روز از تعطیلات سه روزه در کشور گفـت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم هستیم. همچنین در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمالدر حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه نیز وضعیت مشابه گزارش شده است. جاده چالوس نیز در مسیر جنوب به شمال یک‌طرفه شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز و به خصوص در محدوده‌های مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان سنگین گزارش شده است، گفت: وضعیتی مشابه در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده گیلاوند گزارش شده است. همچنین در آزادراه تهران – پردیس در محدوده ابتدایی آزادراه نیز ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج – قزوین در حدفاصل ساسانی تا کمالشهر نیز سنگین گزارش شده است، گفت:‌ در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصرآباد تا فرودگاه امام خمینی(ره) هم دارای بار ترافیکی سنگین است.

شیرانی در مورد آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری است. در همین راستا را نیز به رانندگان توصیه می‌کنم که حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس