Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مسوول کانون های فرهنگی هنری مساجد خوی گفت: مسابقات فوتبال جام آسمانی ها ویژه دومین المپیاد ورزشی مساجد و محلات این شهرستان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

یوسف ضیافتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم نورالمهدی از کانون مسجد روستای چاوشقلی، شهید باکری از کانون بقیه الله شهانق و شهید آوینی از مسجد حضرت امام خمینی(ره) در رده سنی زیر 15 سال سکوهای اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تیم های راه آسمان از کانون مسجد سیدالشهداء، حجت الله الاعظم از کانون مسجد شمس تبریزی، کوثر نور از مسجد آقا صادق هم در رده سنی 16 و 17 سال به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.
وی با اشاره به این اینکه این مسابقات از سه مرداد امسال و مصادف با ولادت امام رضا(ع) آغاز شد، اضافه کرد: این دوره از مسابقات در 2 رده سنی 'زیر 15' و '16 و 17' سال و با حضور 30 تیم فوتبال از 30 مسجد این شهرستان برگزار شد.
مسوول کانون های فرهنگی هنری مساجد خوی بیان کرد: استفاده از ظرفیت مساجد در طول سال و به ویژه در طول تابستان فرصتی بی بدیل جهت برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.
به گزارش ایرنا 162 کانون فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی در این شهرستان خدمات علمی، قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و دیجیتالی را به عموم شهروندان ارائه می کنند.
کانون های این شهرستان همچنین به 99 هزار و 80 جلد کتاب در موضوعات مختلف با هدف غنی سازی اوقات فراغت عموم مردم مجهز شده است.
7132/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال كانون مساجد خوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد

در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.

دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان