Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم سه شرکت هواپیمایی اتحادیه اروپا برای توقف پرواز‌های خود به ایران استقبال کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، همزمان با اجرای مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران، «بنیامین نتانیاهو» روز پنج شنبه از تصمیم شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز»، شرکت‌های هواپیمایی فرانسه و هلند (KLM) برای توقف پرواز‌های خود به ایران استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است که اوایل روز پنج شنبه این سه شرکت هواپیمایی با توسل به «دلایل اقتصادی» اعلام کردند که پرواز‌های خود به ایران را از نیمه دوم سپتامبر (۲۴ اُم شهریورماه) متوقف خواهند کرد.

در همین حال، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست وزیر لیتوانی مدعی شد: «[توافق هسته‌ای ایران]یک توافق وحشتناک بود و امروز ما خبردار شدیم که سه شرکت هواپیمایی مهم بریتیش ایرویز، کِی ال ام و خط هوایی فرانسه فعالیت خود در ایران را متوقف می‌کنند. این خوب است. شرکت‌های هواپیمایی بیشتری باید از این رویه پیروی کنند، تعداد بیشتری پیروی خواهند کرد، چون به ایران بابت رفتار تجاوزکارانه اش (!) در منطقه، تلاشهایش برای گسترش تروریسم در سرتاسر خاورمیانه، اروپا و بسیاری نقاط دیگر در جهان نباید پاداش داد».

لازم به ذکر است که پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران در ماه مه، دور اول تحریم‌های ظالمانه واشنگتن علیه تهران از اوایل ماه میلادی جاری (آگوست) به مرحله اجرا در آمده و دور دوم تحریم‌ها نیز از پاییز سال جاری اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ذوق زدگی نتانیاهو توقف پرواز به ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره

 به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، تلویزیون اسرائیل به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.
 

 دفتر نتانیاهو تصریح کرد: تصمیم به بستن «شبکه تحریکِ الجزیره» در دولت به ریاست نتانیاهو تایید شد.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند وزرای حزب «اردوگاه رسمی» در جلسه رای دادن به تصمیم بستن الجزیره شرکت نکردند.

نتانیاهو پیش از این مدعی شده بود: «الجزیره به امنیت اسرائیل آسیب رساند، فعالانه در کشتار ۷ اکتبر (۱۵ مهر) شرکت کرد، علیه سربازان اسرائیل فتنه‌گری کرد و زمان حذف این بلندگوی حماس از اسرائیل فرا رسیده است.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «شبکه الجزیره دیگر از اسرائیل پخش نخواهد شد و من قصد دارم بلافاصله طبق قانون جدید برای توقف کامل فعالیت این کانال اقدام کنم.»

شبکه الجزیره، متعلق به قطر، در هر دو بخش زبان عربی و انگلیسی خود از بیش از یک دهه پیش دارای دفاتر رسمی در اسرائیل است.

قطر با اسرائیل رابطه رسمی ندارد، اما در جریان جنگ جاری میانجی عمده در مذاکرات غیر مستقیم اسرائیل و حماس است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم
  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • نتانیاهو نمی‌تواند برای دستیابی به توافق تصمیم بگیرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان