Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@11:57:00 GMT

رازقی: کارشکنی میزبان شانس مدال را از ما ربود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۶۲۴۷

رازقی: کارشکنی میزبان شانس مدال را از ما ربود

محمد رازقی سرمربی و سرپرست تیم ملی پاراگلایدر درباره نخستین حضور تیم پاراگلایدر به رقابت‌های آسیایی گفت: این تیم سه نفره در انفرادی و تیمی با وجود آنکه انتظار کسب یک مدال وجود داشت و حتی بازیکنان تا نزدیکی کسب مدال پیش رفتند، اما ناداوری‌ها این فرصت را از ایران گرفت.

وی ادامه داد: تیم‌های اندونزی- تایلند- چین و کره جنوبی حریفان اصلی ما در قاره کهن بودند و با توجه به اینکه ما در تیمی تا روز مدال پیش رفته بودیم، اما میزبان کارشکنی کرد و مدال‌ها بین همان چهار کشور نخست توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم ملی پاراگلایدر خاطرنشان کرد: از نظر قدمت ایران در ورزش‌های هوایی پیشرفته‌تر است، اما این رشته جدی گرفته نشده و با ترکیب ناقص به این رقابت اعزام شد. اگر سهمیه تیم کامل گرفته می‌شد در تیمی و انفرادی مدال می‌گرفتیم با اینکه تیم دیرتر تشکیل شد، اما کسب این عناوین جای بهانه نیست.

تیم ملی پارگلایدر دربین ۱۸ تیم حاضر این رشته در بازی‌های آسیایی مقام دهم تیمی را کسب کرد.

عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی هوانوردی این را هم گفت که در این باره اعتراض کردیم و اسناد هم موجود است.

رازقی گفت: با توجه به اینکه عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی هستم موضوع ناداوری در رقابت‌ها را با اسناد به فدراسیون جهانی گزارش دادم و اعلام کردم که میزبان حداکثر استفاده را برای خود در این رشته کرده است.

وی ادامه داد: اندونزی میزبان رقابت‌ها در حالی اجازه تمرین به نمایندگان حاضر در این رویداد را ممنوع کرده بود که تنها بازیکنان خود اجازه تمرین داشتند و اسناد آن هم موجود است.

سرمربی تیم ملی پاراگلایدر یادآور شد: با بیان این موارد به دنبال توجیه عملکرد تیم نیستیم، اما برای حضور در دوره‌های بعدی از اکنون باید برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت داشت. بازیکنان جزو سرمایه‌های این رشته هستند و نیاز به حمایت دارند.

مسؤول کمیته مسابقات انجمن ورزش‌های هوایی اضافه کرد: باید برای موفقیت تیم بودجه مناسب و اردو‌های خارجی برگزار کرد چرا که این رشته ظرفیت مدال آوری دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پاراگلایدر بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد

به گرارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ مسابقات دوومیدانی تور برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ماده دوی ۱۰۰ متر زنان حمیده اسماعیل‌نژاد به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید؛ مریم طوسی رکورد زد و قهرمان شد

نماینده ایران در پایان این رقابت موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

او در این مسابقه زمان ۱۱.۷۴ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد به این ترتیب به مدال برنز دست پیدا کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229357 برچسب‌ها مسابقات دو و میدانی

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد