Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز زنجان،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در رابطه با طرح دوخطه کردن راه آهن گفت: کارهای زیرساختی این طرح انجام شده و قراردادهای لازم منعقد شده و تنها نیازمند 280 میلیارد تومان منابع مالی می باشد تا در کنار 100 میلیارد تومان مبلغ اختصاص یافته توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، این طرح به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی با بیان اینکه پارسال  تا 95 درصد اهداف محقق شدند. گفت:430 میلیون دلار صادرات کالا داشته ایم که همگی غیرنفتی بوده اند.

وی افزود: نسبت ارزش صادرات به واردات 130 می باشد. واردات نیز صرفا مواد اولیه کارخانجات و کالاهای سرمایه ای است و واردات کالاهای مصرفی به استان را شاهد نیستیم.

وی گفت: سال گذشته 69 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در زنجان انجام شد و 37 میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری داخلی در آن صورت گرفت.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنجان دلار سرمایه خارجی راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم