Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس انجمن علمي داروسازان ايران گفت: مصرف انواع داروها ومکمل هاي ورزشي غيرمجاز در سالن هاي بدن سازي، سبب ناباروري مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از مهر، دکتر محمدرضا شانه ساز در هفدهمين همايش سالانه انجمن علمي داروسازان ايران، اظهار داشت: يکي از معضلات اجتماعي در کشور که با بحث حفظ بنيان خانواده در ارتباط است موضوع اختلالات جنسي بوده و از آنجايي که اولين و مهمترين واحد اجتماعي در دين مبين اسلام خانواده است و بر گسترش آن تأکيد شده توجه به رفع مشکلات اختلالات جنسي نيز در خانواده ها حائز اهميت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه معضل اختلالات جنسي به صورت مستقيم و غيرمستقيم مي تواند خانواده ها را دچار آسيب کند، افزود: اين مسئله براي جوامع بشري تهديد به شمار مي رود و در کشور ما دير به اين مسئله توجه شده است.
رئيس انجمن علمي داروسازان ايران با بيان اينکه آمار طلاق و جدايي نشان مي دهد که زنگ خطر فروپاشي خانواده به صدا درآمده است، گفت: با توجه به اهميت مسئله اختلالات جنسي در بزرگ ترين گردهماي داروسازان ايران، اين موضوع مدنظر قرار گرفته و يکي از محورهاي اصلي همايش است و توسط کارشناسان و اساتيد اين محور در نظر گرفته شد.
شانه ساز با اشاره به اينکه در زمينه اختلالات جنسي معضلات فراواني وجود دارد، گفت: مصرف داروهاي غيرمجاز در ورزشگاه ها و مراکز بدنسازيبر روي سلامت جنسي آنها تأثيرگذار است و داروسازان و داروخانه ها با اين تيپ از مراجعات همراه بوده بنابر اين لازم است که اين مسائل در همايش هاي بزرگ داروسازان مورد توجه قرار گيرد.
وي با بيان اينکه اطبا و داروسازان با درخواست غيرمنطقي داروهاي هورموني همچون تستسترون مواجه هستند، گفت: اين مکمل ها از کانال هاي قاچاق وارد مي شود و گاهي مربيان ورزشي آن را توصيه کرده که حتي يک بار مصرف مکمل هاي غيرمجاز جهت بدنسازي مي تواند سبب ناباروري فرد شود.
رئيس انجمن علمي داروسازان ايران، خاطرنشان کرد: ارتباطات جنسي خارج از دستور شرع با گسترش فضاي مجازي، بروز عفونت ها و بيماري هاي مقاربتي و...، از جمله مسائلي است که سلامت خانواده و باروري آنها را تحت تأثير قرار مي دهد و اين مسائل نيز در همايش مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • مهم‌ترین عوامل ناباروری در بانوان (فیلم)
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده