Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-05@03:05:49 GMT

رسمی؛ سامان قدوس به آمیان پیوست

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۷۰۵۵

رسمی؛ سامان قدوس به آمیان پیوست

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره ایرانی استرشوندس سوئد با قراردادی 5 ساله راهی لوشامپیونه شد.

به گزارش وبسایت نود، سایت اکسپرس سوئد خبر داد که سامان قدوس، هافبک ایرانی استر شوندس سوئد روز گذشته تست های پزشکی باشگاه آمیان فرانسه را با موفقیت پشت سر گذاشت و رسما قراردادی 5 ساله را با این باشگاه فرانسوی امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ انتقال قدوس به آمیان 40 میلیون کرون سوئد است و این مبلغ می تواند به همراه پاداش هایی که درنظر گرفته شده است به 55 میلیون کرون افزایش پیدا کند.

نیناد لوکیچ، مدیر برنامه ستاره ایرانی پس از این انتقال در مصاحبه با سایت اکسپرس سوئد گفت: ما پیشنهادهای بهتری برای قدوس داشتیم اما انتخاب آمیان بهترین برای سامان بود. ما از باشگاه استرشوندس و کیندبرگ، رئیس باشگاه تقدیر و تشکر می کنیم که اجازه این انتقال را دادند.

وی افزود: باشگاه استرشوندس همیشه بهترین ها را برای خودش نمی خواهد و به بازیکنانش فکر می کند. انتقال قدوس به آمیان گام بلندی بود که باشگاه سوئدی آن را برداشت.

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی لژیونر لوشامپیونه سامان قدوس آمیان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از قلع و قمع ۴۸بنای غیرمجاز درزمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.
حجت الله رئیسی گفت: از تعداد ۴۸ بنای غیرمجاز ۱۸ مورد در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ و بقیه برای اجرای احکام قطعی قلع و قمع شد که با تخریب این بنا‌های غیرمجاز تقریبا ۳ هکتار از اراضی کشاورزی از توابع بخش مرکزی و زاینده رود این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.
کارشناس حقوقی جهاد کشاورزی شهرستان سامان هم گفت: این عملیات در خصوص جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.
احسان محمدی افزود: این بنا‌های غیرمجاز شامل ساخت ساختمان، محوطه‌سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان سامان و نیروی انتظامی اجرا شده است.
علی نصیری مسئول گشت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان سامان با اشاره دریافت مجوز برای ساخت و ساز در باغات و اراضی کشاورزی گفت: هرگونه ساخت و ساز باید طبق قانون و با دریافت مجوز از کمیسیون ماده یک تبصره یک صورت بگیرد.

وی افزود: سامانه ۱۳۱ امور اراضی کشور شبانه‌روز آماده دریافت اطلاعات و گزارش‌های تغییر کاربری و ساخت و ساز‌ها در اراضی کشاورزی از سوی مردم است.

علی کیانی مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان سامان با تاکید بر حفظ کاربری اراضی و اهمیت پیشگیری از تغییرکاربری‌ها گفت: دو دوره آموزشی ترویجی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی‌ها با تدریس کارشناس مسئول حفظ کاربری جهاد کشاورزی طی سال گذشته برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تخلفات تغییرکاربری غیرمجاز و خردشدن اراضی کشاورزی و به خطر افتادن امنیت غذایی برای کشاورزان بیان شد.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان