Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دوره جشنوارۀ رسانه های علوی ویژۀ تولیدات دیجیتال  در سال ۱۳۸۹ و دومین دوره آن در سال ۱۳۹۴ برگزار شده است محلی خواهد بود برای گردهمایی ، هم اندیشی و همچنین ارائه تولیدات جدید فعالان و تولیدکنندگان دیجیتال . 

ابوالقاسم حبیبی، دبیرجشنواره رسانه های علوی گفت:، پیرو دو جشنواره گذشته و فعال شدن دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه های علوی ویژه تولیدات دیجیتال در سال ۱۳۹۵ ، هم اکنون زیرساخت های عرصه تولیدات نرم افزاری با موضوع غدیر و امامت و ولایت در وب سایت دبیرخانه دائمی در طول سال توسط تولید کنندگان و فعالان حوزۀ فضای مجازی فراهم شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برگزاری اینگونه جشنواره ها محلی است برای معرفی آثار و محصولات جدید و همچنین ارزیابی نرم افزارها و محتواهای تولید شده توسط داوران و عموم جامعه ، همچنین صحنۀ رقابتی سازنده و مفید ایجاد خواهد شد که باعث غنا و تقویت آثار تولید شده خواهد شد .این نوع جشنواره ها زمینه ای خواهد بود برای شناخت تولیدات بهتر و حمایت از آنها . 

حبیبی ادامه داد :ثار در این جشنواره به دو شیوه داوری خواهد شد؛۱ – توسط داوران و کارشناسان رسمی مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲ – داوری مردمی یعنی آثار در وب سایت دبیرخانه جشنواره در منظر عموم قرار خواهد گرفت و کاربران با امتیاز دهی آثار برتر خود را انتخاب خواهند نمود و هر بحش از جشنواره ۵ اثر برگزیده خواهد داشت . ۴ اثر توسط داوران و ۱ اثر توسط مردم بعنوان اثر برگزیده مردمی . 

دبیر جشنواره رسانه های علوی گفت: در برگزاری دو جشنواره قبلی تجربه خوبی داشتیم و تا حدودی توانستیم تولیدکنندگان و فعالان علوی در فضای مجازی را شناسایی و با آنان ارتباط برقرار کنیم و امید واریم با حضور فعال تولیدکنندگان نرم افزارهای علوی و فعالان و پژوهشگران، ایده پردازان و دانش پژوهان در حوزۀ غدیر و امامت و ولایت در این جشنواره زمینه های همکاری و هم افزایی بیشتر بین فعالان و این حوزه فراهم گردد . 

حبیبی در پایان افزود : با توجه به اهمیت و نقش اصولی ، بنیادی و راهبردی موضوع امامت و ولایت و تجلی آن امروز تحت عنوان " ولایت فقیه " در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و از طرفی نقش بسیار بسیار مؤثر و نقش آفرین فضای مجازی در زندگی روزمره آحاد مختلف اجتماعی در ایران ، جهان اسلام و سراسر دنیا ، لذا جا دارد تا تماهی اهل فن و هنر در موضوع غدیر و امامت و ولایت ، اعم از علما ، دانشمندان و تولیدکنندگان هنری ( هنرمندان ) و هر آنکس که دل در گرو محبت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و انقلاب اسلامی دارد داشته های خود را به شیوه های مختلف شامل دیداری ، شنیداری ، نوشتاری و دیجیتال را در قالب این جشنواره ارائه و فراگیر نماید تا بدست تعداد بیشتری از علاقمندان و شیفتگان سیرۀ علوی و حقیقت جریان رسانده شود . 

دبیر جشنواره رسانه های علوی در پایان گفت: سومین جشنواره رسانه های علوی با حمایت و پشتیبانی مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی غدیر ، سازمان صدا و سیما همانند دو جشنواره قبلی و همکاری صمیمانۀ مجمع دیجیتال اداره کل ارشاد اصفهان در این جشنواره برگزار خواهد شد . 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت جشنواره با آدرس www.AIAriMf.IR مراجعه نمایند و آثار خود را به آدرس info@ALAriMf.IR ارسال نمایند . 

تلفن تماس دبیرخانه جشنواره : ۷۷۴۴۷۳۵۸ – ۰۲۱ 

کد خبر 4382890 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه ولایت رسانه دیجیتال فضای مجازی مردم علیه احتکار معرفی کتاب فعالیت های قرآنی فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قرآن سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جامعه شناسی تازه های نشر علوم انسانی نشست هم اندیشی دعای عرفه سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی نشریات حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد

عارف علوی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن کریم استان بوشهر با حضور حافظان قرآن کریم روز پنجشنبه برگزار شد.

بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر بیان کرد: مسابقات با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از حافظان استان بوشهر به میزبانی جزیره شیف بخش مرکزی شهرستان بوشهر برگزار شد

عارف علوی تبار افزود: در این دوره مسابقات شرکت کنندگان از سراسر استان بوشهر و در ۲ رده سنی زیر ۱۵ سال و زیر ۲۰ سال با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 6095399

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم