Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

کرار جاسم در پاسخ به مصاحبه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر فحاشی وی اظهار داشت: تصاویر گویاست که حتی در بعضی صحنه ها به خاطر خطاهای فوتبالی همبازیانم به سراغ سید جلال حسینی رفته و از او دلجویی کردم، جالب است که کاپیتان پرسپولیس مصاحبه می کند و می گوید من به او فحش داده ام.

وی با اشاره به اینکه من برای لذت بردن از فوتبال وارد زمین می شوم افزود: تمام کسانی که در زمین بودند دیدند که حسینی و خلیل زاده به من توهین کردند و من هی چوقت از چارچوب ادب برابر این فحاشی های بازیکنان پرسپولیس خارج نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: قسم می خورم که هیچ فحشی به بازیکنان پرسپولیس ندادم و امیدوارم که کمیته اخلاق پاسخ این مصاحبه های غیر واقعی بازیکنان پرسپولیس را بدهد‌.

گفتنی است این بازیکن سابقه بازی در استقلال و تراکتور سازی تبریز را نیز در کارنامه دارد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال زمین صنعت نفت اخلاق بازی استقلال استقلال پرسپولیس صنعت نفت فوتبال مصاحبه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

 

 

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!