Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@06:24:59 GMT

کاشت پای مصنوعی در رشت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۷۶۳۴

کاشت پای مصنوعی در رشت

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ دکتر عباسپور متخصص ارتوپد در گفتگویی گفت : این عمل جراحی امروز برای نخستین بار بر روی پای یک جوان 31 ساله انجام شد.

وی افزود : در این روش با استفاده از ایده ایمپلنت دندان ، ایمپلنت داخل استخوان اندام قطع عضو شده ،  کاشته می شود و پس از 45 روز در مرحله بعدی پروتز بر روی اندام نصب می شود و بیمار می تواند پس از 24 ساعت همانند افراد عادی راه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص ارتوپد افزود : با کاشت پای مصنوعی به روش ایمپلنت ، همه مشکلات مربوط به نصب پروتز سوکت دار از جمله عفونت و سنگینی پروتز برای افراد دارای نقص عضو حل خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان عمل جراحی مشکلات برنا پای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه۵۵ هزار ویزیت و ۱۰۳ هزار خدمت در بیمارستان امام رضا (ع) مه ولات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست شبکۀ بهداشت و درمان مه ولات گفت: از ابتدای امسال تعداد ۴۴ هزار و ۴۸۵ نفر ویزیت عمومی، تعداد ۱۰ هزار و ۱۵۵ ویزیت تخصصی و تعداد ۱۰۳ هزار و ۳۰۴ خدمت درمانی در بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان ارائه شده است.
جواد جوانی با اشاره به این‌که ۵۹ هزار و ۵۳ نفر از مردم این شهرستان با مراجعه به بخش اورژانس ۱۰۳ هزار و ۳۰۴ خدمت دریافت کردند افزود: در درمانگاه تخصصی این بیمارستان هزار و ۹۸۵ نفر ویزیت متخصص ارتوپدی، چهار هزار و ۱۷۰ نفر ویزیت متخصص داخلی، هزار و ۶۳۹ نفر ویزیت متخصص زنان و زایمان، هزار و ۸۱۸ نفر ویزیت متخصص اطفال، ۱۷۰ نفر ویزیت متخصص پوست، ۲۵۹ نفر ویزیت متخصص اعصاب و روان و تعداد ۴۴ هزار و ۴۸۵ نفر نیز ویزیت پزشک عمومی دریافت کردند.
وی گفت: در یک‌سال گذشته دو هزار و ۵۰۴ نفر در اورژانس بستری و شش هزار و ۹۲۰ خدمت دریافت نموده و در بخش داخلی ۱۹۴ نفر و در بخش اطفال ۶۲ نفر نیز بستری شدند و ۲۵ نفر از شهروندان در بخش دیالیز در هفته خدمات دیالیز دریافت می‌کنند که این عزیزان با مراجعین مهمان از ابتدای سال ۲۹۰۰ نوبت دیالیز شده‌اند.

سرپرست شبکۀ بهداشت و درمان مه ولات افزود: تعداد دو هزار و ۸۴۰ نفر سونوگرافی سرپایی و ۲۲۰ بیمار بستری دیگر در بیمارستان سونوگرافی دریافت نمودند که در این راستا استقبال مردم از این درمانگاه و بخش اورژانس چشمگیر بوده و مردم شریف این شهرستان رضایت خوبی از خدمات بیمارستان و حوزۀ سلامت دارند.

دیگر خبرها

  • مهمترین درد‌های گردنی را بشناسید
  • دو بینی نشانه کدام بیماری است؟
  • ارائه۵۵ هزار ویزیت و ۱۰۳ هزار خدمت در بیمارستان امام رضا (ع) مه ولات
  • ایمپلنت دندان به زبان ساده چیست؟
  • «تنبلی چشم» شایع‌ترین علت نابینایی یک چشمی
  • «تنبلی چشم» شایع‌ترین علت نابینایی یک چشم
  • ایمپلنت‌های کاشتنی حلزون گوش انسان طراحی شد
  • درگذشت زوج ساوه‌ای به دلیل نبود پزشک متخصص/ وزارت بهداشت باید پاسخگو باشد
  • توصیه‌های طب سنتی در ماه رمضان
  • ایمپلنت دندان جایگزینی برای دندان های از دست رفته