Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی امید ایران گفت: من فقط به حمایت از هم تیمی خودم با سونگ هیون مین درگیر شدم.

به گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا، سیدابوالفضل رزاق‌پور در مورد دیدار با کره جنوبی اظهار کرد: یک بازی خوب و فشرده‌ از طرف هر دو تیم بود. دو تیم خوب این دوره خیلی زود به هم بر خورد کردیم که متأسفانه نتوانستیم پیروز بازی باشیم اما به نظرم همه شاهد یک بازی خیلی خوب از تیم جوان ما بودند که هر چه در توان داشتیم برای کشورمان گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تاکید کرد: این مسابقات در مجموع سطح خوبی داشت و اکثر تیم‌ها با بازیکنان زیر ٢٣ سال و بزرگسال خود شرکت کردن که نشان از ارزش این بازی‌ها دارد اما تیم ما با یک برنامه‌ریزی مناسب برای آینده که صعود به المپیک است با تیم جوان زیر ٢١ سال وارد مسابقات شد که می‌تواند یک تجربه خیلی خوب برای رسیدن به هدف اصلی باشد.

رزاق‌پور درباره درگیری‌اش با سونگ هیون مین در جریان دیدار با کره تاکید کرد: در مورد درگیری با بازیکن تاتنهام باید بگویم که در آن صحنه بازیکن ما روی زمین افتاد اما این بازیکن که در سطح بالایی بازی می‌کند جوانمردانه رفتار نکرد و توپ را به بیرون نزد تا بازی را ادامه دهد و در ادامه به همراه دیگر هم تیمی خود به سمت بازیکن ما رفت و از پشت به او ضربه زد.
وی ادامه داد: من فقط به حمایت از هم تیمی خودم وارد آن صحنه شدم تا حق تیم و کشورم ضایع نشود ولی بعضی‌ها نگران این بودن که نکند ستاره تاتنهام از برخورد ما ناراحت شده باشد و اصلا حرکت ناجوانمردانه آن بازیکن در قبال بازیکن تیم ایران برایشان مهم نبود که واقعا جای تأسف دارد.

وی درباره حواشی دیدار تیم امید کشورمان در دیدار مقابل میانمار نیز خاطرنشان کرد: بازی با میانمار هم یک بازی حساس برای هر دو تیم بود که شانس صعود و حذف وجود داشت. این طور نبود که ما بخواهیم بازی را از عمد ببازیم و همه بچه‌ها تلاش‌شان را انجام دادند اما متأسفانه آن نتیجه به دست آمد و می‌دانیم که مردم عزیز کشورمان ناراحت شدند و بابت همین موضوع یک عذرخواهی به آن‌ها بدهکاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تیم ملی امید فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟