Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@05:27:08 GMT

ترابی با عنوان نوزدهمی به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۸۵۴۰

ترابی با عنوان نوزدهمی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا از اندونزی؛ طوفان ترابی تنها نماینده کشورمان در مسابقه سه روزه اسب سواری، امروز از ساعت 10:23 در رقابت درساژ انفرادی مسابقه داد. ترابی مسابقه خود را با 33خطا به پایان رساند و در بین 32شرکت کننده، عنوان نوزدهم را به خود اختصاص داد.

در این مسابقه، نفرات هند، ژاپن و چین اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی فردا در روز دوم مسابقات سه روزه در بخش کراس کانتری به میدان می رود و در سومین روز مسابقات هم در پرش با اسب شرکت می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران چین رقابت ژاپن برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در حالی برای بیست و سومین بار در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در 22 مصاف قبلی تنها یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیداری که از هفته هشتم لیگ دوم و در سال 1381 بین دو تیم برگزار شد و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. نکته جالب اینکه آن دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون دو تیم 20 مرتبه (لیگ برتر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که هرگز کار را با تساوی صفرصفر به پایان نرسانده‌اند.

جالب آنکه در این بین دو تیم 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا و  1 بار نیز در جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدارها نیز بدون گل نشده است.

دیگر خبرها

  • سانسور شعر حافظ به سبک پیمان یوسفی در پایان مسابقه استقلال - ذوب‌آهن
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل