Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@03:06:39 GMT

رفتار غیر انسانی استرالیا با کودک ایرانی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۸۵۹۴

رفتار غیر انسانی استرالیا با کودک ایرانی

کودک 12 ساله ایرانی که از 20 روز قبل در اردوگاه نائورو دست به اعتصاب غذا زده بود و باوجود هشدار پزشکان دولت استرالیا حاضر به انتقال این کودک به کشورشان نشده بود پس از آنکه سلامتی وی در شرایط وخیمی قرار گرفت با انتقال او برای درمان به داخل خاک این کشور موافقت کردند.

ایران آنلاین / به گزارش شبکه خبری اس بی اس استرالیا این کودک عصر سه شنبه هفته جاری به همراه اعضای خانواده اش پس از آنکه سلامتی وی در شرایط وخیمی قرار گرفت و پزشکان در مورد مرگ وی هشدار دادند با یک آمبولانس هوایی از اردوگاه نائورو به استرالیا انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک به رغم شرایط نامساعد روحی و جسمی، پیشتر هر نوع انتقال خود به استرالیا را بدون3 نفر دیگر اعضای خانواده اش رد کرده بود.

فعالان حقوق بشری در استرالیا تاخیر غیرضروری و غیرانسانی نیروهای مرزی این کشور را عامل شدت یافتن بیماری این کودک دانستند. ماموران مرزی استرالی در مدت اعتصاب غذای این کودک ایرانی به رغم مجوزهای پزشکی با ورود وی برای درمان به خاک استرالیا مخالفت کرده بودند. پزشکان پیش از اعزام این کودک شرایط را حاد و وی را نیازمند دریافت درمان های جدی جسمی و روحی پزشکی دانستند.

به گفته پزشک کلینیک نائورو، این پسر که در شرایط بسیار بدی بسر می برد وزنش به 36 کیلوگرم کاهش یافته و در شرایط کنونی با مرگ دست و پنجه نرم می کند. سیاست های سختگیرانه دولت مالکوم ترنبول از سال 2013 تاکنون سبب شده تا بسیاری از مهاجران غیرقانونی در مرزهای آبی این کشور بازداشت و به دو بازداشتگاه مانوس و نائورو بدون هر گونه محاکمه قانوین در دورافتاده ترین نقاط اقیانوس آرام منتقل شوند./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفتار انسانی یک «اورانگوتان» برای اولین‌بار؛ تهیه ضماد برای درمان زخم!
  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • کشف رفتار جالب یک اورانگوتان در مواجهه با زخم
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • ترفندهای کاربردی تربیتی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟