Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون بدمینتون ایران گفت: مسئولان بدمینتون آسیا که هر دو بازی نماینده ایران را تماشا کردند، آنها را خوب توصیف کرده و به آینده این رشته در ایران خوش بین بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به اندونزی، محمدرضا پوریا در مورد عملکرد تیم دونفره بدمینتون ایران اظهارداشت: نمایش ما مقابل برترین های جهان خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از نگاه مسئولان بدمینتون آسیا که هر دو بازی نماینده کشورمان را تماشا کردند، خوب توصیف کردند و به آینده این رشته در ایران خوش بین بودند.

وی افزود: اگر امکانات و تجهیزات و اختصاص سالن‌های تخصصی در ایران فراهم شود آینده خوبی در انتظار ورزشکاران است.

رئیس فدراسیون بدمینتون ایران گفت: در دوره فعالیت در این فدراسیون تلاش شد تا استعدیابی به معنای واقعی گامی موثر برای توسعه این رشته برداریم که کشف ثریا آقایی و مهران شهبازی و بیش از ٢٠ بدمینتون باز ماحصل همین برنامه‌ها بود و این رویه را قدرت دنبال می‌کنیم تا در آینده نه چندان دور سهمی در تصاحب مدال داشته باشیم. باید اردو‌های خارجی برگزار کرد و هر نفرات بیشتر شود توسعه رخ می‌دهد.

پوریا درباره اینکه چه تعداد بدمینتون باز در ایران وجود دارد تصریح کرد: ٣٠ هزار بدمینتون باز در سطح قهرمانی حضور دارند، اما بدمینتون باز حرفه‌ای نداریم.

همچنین در حاشیه دیدار نماینده ایران برابر میزبان، رئیس فدراسیون بدمینتون ایران با کیم دبیرکل کره‌ای بدمینتون آسیا دیدار و گفت‌وگو کردند.

کیم در این دیدار به محمدرضا پوریا اعلام آمادگی کرد که امسال برای افتتاحیه رقابت‌های جام فجر به دلیل اهمیت و نظم مثال زدنی آن به تهران سفر خواهد کرد. دبیرکل بدمینتون با اشاره به رشد این رشته ورزشی در ایران پیشنهاد کرد تا در کمپ‌های اندونزی حضور یابد و دیدار‌های تدارکاتی برای ارتقا سطح کیفی بدمینتون بازان ایران برپا کنند.

همچنین او اعلام کرد که کادر فعلی بدمینتون ایران توانستند با ایجاد ثبات نسبی گام‌های خوبی برای ورزشکارنشان بردارند. رئیس فدراسیون ایران هم درپایان توسعه همکاری ورزشی آسیا با ایران را خواستار شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازی های آسیایی بدمینتون جاکارتا اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی در بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال از تایلند اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستیم قهرمان شویم. ما دو سال قبل در مصاف با ژاپن بازی را واگذار کردیم و نایب قهرمان شدیم و اینکه چرا نتوانستم در آن سال جام قهرمانی را تقدیم مردم کنم بسیار ناراحت شدم و از مردم ایران بابت اینکه من را در این مدت تحمل کردند، بسیار تشکر می کنم.

او ادامه داد: از مسوولان فدراسیون و کمیته فوتسال که در این مدت کمک های زیادی به ما کردند، تشکر می کنم. سیزدهمین قهرمانی تیم ملی به نیت سیزدهم ماه رجب اتفاق بسیار خوبی بود و این قهرمانی هدیه ای از سمت من و بازیکنان فوتسال به مردم عزیز ایران بود.

او افزود: ما همه یک تیم بودیم و هر شخص وظیفه خودش را انجام می دهد و خدا را شکر در این مدت مسیر خوبی را طی کردیم.

شمسایی در رابطه با تمدید قرارداد خود با فدراسیون فوتبال و همچنین جام جهانی فوتسال گفت: پدیده های نوظهوری مانند فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به این دوره از جام جهانی راه یافته اند و تیم های جدید را امسال در مسابقات شاهد خواهیم بود و باید برای همه مسابقات برنامه ریزی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: در رابطه با قرارداد با فدراسیون باید بگویم من پیش از جام ملت های آسیا هم می توانستم قرادادم را تمدید کنم اما دوست داشتم این اتفاق پس از کسب عنوان قهرمانی رقم می خورد. در همین حال باید با رییس فدراسیون و رییس کمیته فوتسال جلسه ای برگزار کنیم تا به جمع بندی نهایی دست یابیم. ما زمانی که بهترین شویم می توانیم دست به کارهای بزرگتری بزنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: همه تیم ها برای موفقیت در جام جهانی تلاش می کنند و کار راحتی نخواهیم داشت. ژاپنی که در دوره گذشته قهرمان آسیا شده بود در این دوره در مرحله گروهی حذف شد و این نشان می دهد که همه کشورها برای تقویت فوتسال خود برنامه ریزی کرده اند. در حال حاضر اکثر مربیان با کیفیت دنیا در فوتسال در آسیا حضور دارند.

کد خبر 6092373 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت