Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:08:20 GMT

کاش در بی بی سی یک اصولگرا هم بود + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۹۰۵۸

کاش در بی بی سی یک اصولگرا هم بود + فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرداد فرحزاد، مجری و گزارشگر بی بی سی فارسی، در صفحه توییترش، استعفای خود را از ادامه حضور در این شبکه اعلام کرد.

فرحزاد که از ده سال پیش و همزمان با تاسیس بخش فارسی بی بی سی، به استخدام این شبکه درآمده بود در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های اپوزیسیون به مسائل جاری در بی بی سی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به سوالی در خصوص استباط مردم از عملکرد بی بی سی مبنی بر اینکه «چرا این شبکه به سمت اصلاح طلبان غش کرده است؟»، می‌گوید: «ممکن است رگه‌هایی از حقیقت در آن (استنباط) وجود داشته باشد؛ دلیلش این است که بیشتر روزنامه نگارانی که بی بی سی ۱۰ سال پیش استخدام کرد، از روزنامه‌های اصلاح طلب از ایران آمده‌اند».

فرحزاد همچین به نحله فکری کارمندان بی بی سی اشاره کرده و می‌افزاید: «البته از میان همکاران من کسانی هستند که در زندگی شخصی‌شان سلطنت طلبند، براندازند، اما شاید خیلی دور از واقعیت نباشد که بگوییم اکثر روزنامه نگارانی که در بی بی سی فارسی کار می‌کنند، اصلاح طلبند».

او با تاکید دوباره بر حضور حداکثری اصلاح طلبان در کنار همکاران سلطنت طلب و براندازانش در این شبکه می‌افزاید: «البته که ما اصولگرا در بی بی سی فارسی نداریم...‌ ای کاش اصولگرا هم در بین ما بود تا رنگین کمان را ما پر رنگ‌تر می‌کرد».

 

انتهای پیام/

 

نظر فرداد فرحزاد درباره جهت گیری سیاسی بی بی سی + فیلم

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم شبکه های ماهواره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انیمیشن عمر مومنی در مورد شوخی جیمی کرگر با کیت عبدو (زیرنویس فارسی)

انیمیشن عمر مومنی در مورد شوخی جیمی کرگر با کیت عبدو (زیرنویس فارسی)

دیگر خبرها

  • ادگار داویدز: عاشق ایران هستم؛ فارسی از زیباترین زبان های دنیا است!
  • خداحافظی اجباری بهزاد بلور از بی بی سی فارسی
  • ذوق‌زدگی روزنامه دولت از افشای فایل صوتی وزیر خارجه روحانی
  • (ویدئو) امتحان فارسی مجری تلویزیون از مهمانان آفریقایی!
  • ببینید | امتحان فارسی مجری تلویزیون از مهمانان آفریقایی!
  • انیمیشن عمر مومنی در مورد شوخی جیمی کرگر با کیت عبدو (زیرنویس فارسی)
  • زبان فارسی مرز معنوی ما است
  • اصلاح و بازسازی خطوط فرسوده و قدیمی شهرستان پلدختر
  • تبدیل دره فرحزاد به اکو پارک/ سازمان گردشگری شهرداری تهران تاسیس خواهد شد
  • پروین اعتصامی بانوی ماندگار شعر فارسی