Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، یک منبع نظامی وابسته به انصارالله اعلام کرد، نیروهای دریایی عملیات ویژه‌ای را در عمق آبهای عربستان اجرا کردند و طی آن یک هدف نظامی سعودی را هدف قرار دادند.

این منبع بدون بیان جزئیات گفت، حمله مذکور به یک پایگاه نظامی دریایی با دقت و موفقیت اجرا شد.

از سوی دیگر، روزنامه "سبق" عربستان گزارش داد، نیروهای گارد مرزی در منطقه جیزان واقع در جنوب عربستان تلاش برای انجام حمله توسط یک قایق بمب‌گذاری شده را ناکام گذاشتند که به دنبال انهدام یک تاسیسات نفتی وابسته به شرکت ملی نفت عربستان (آرامکو) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه مذکور نوشت: نیروهای گارد مرزی یک قایق را رصد کردند که از داخل آب‌های یمن مسیر خود را آغاز کرده بود و هنگام رهگیری معلوم شد که کسی در عرشه آن وجود ندارد و قایق از دور کنترل می‌شود، این نیروها به سمت موتور آن تیراندازی کرده و قایق را متوقف کردند. نیروهای گارد مرزی پس از تفتیش قایق به مواد منفجره در داخل آن دست یافتند و پس از تامین امنیت پایگاه، قایق را در دریا منفجر کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس

مصطفی حاجی رضایی اظهار کرد: در این مدت وزش باد‌های بسیار شدید جنوب شرقی و شمال شرقی با سرعت گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج دریا به ۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در این راستا نسبت به افزایش ارتفاع موج دریا در خلیج فارس، اختلال در تردد‌ها و فعالیت‌های دریایی بویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تاثیر، شنا در سواحل هشدار هشدار داده می‎شود.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با این شرایط انتظار است تمهیدات لازم جهت جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی پیش بینی شود.

حاجی رضایی توصیه کرد: انتظار است علاوه بر آمادگی جامعه هدف و ذینفعان تا روز چهارشنبه اجتناب از تردد‌های دریایی شناور‌های سبک و بویژه قایق‌های صیادی و تفریحی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • گفت و شنود/ خودتو جمع کن!
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • (تصاویر) شبیه سازی داخل کشتی تایتانیک پیش از غرق شدن