Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:26:49 GMT

انزواي آمريکا پس از خروج از برجام

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۰۰۳۴

انزواي آمريکا پس از خروج از برجام

خبرگزاري آريا - ماهاتير محمد، نخست وزير جديد مالزي گفت: معتقدم آمريکا در خروج از معاهده بين‌المللي برجام اشتباه کرد و پس از اين اقدام منزوي شده است.
به گزارش پارس‌‌تودي به نقل از ايرنا؛ ماهاتير محمد نخست وزير جديد مالزي معتقد است آمريکا در خروج از برجام اشتباه کرد و خروج از برجام، آمريکا را منزوي کرده، چرا که اتحاديه‌اروپا خواستار حفظ اين معاهده بين‌المللي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماهاتير محمد همچنين درمورد دور دوم رياست جمهوري دونالد ترامپ در آمريکا، افزود: به نظر من احتمال دارد ترامپ دوره دوم رياست جمهوري را از دست بدهد و سياست‌هاي وي به همان روشي که سياست‌هاي باراک اوباما کنار زده شد، ممکن است کنار زده شود.
ماهاتير محمد تاکيد کرد: کار کردن با فردي مثل ترامپ سخت است. وقتي رسانه‌ها پيشتر در مورد ترامپ سوال کردند، گفتم که کارکردن با فردي که در مدت 24 ساعت سه بار نظرش را عوض مي‌کند، سخت است.
ماهاتير محمد همچنين تصويب قانون جنجالي دولت يهود توسط صهيونيست‌ها را اقدامي شبيه تبعيض‌نژادي دانست.
کنست (پارلمان رژيم صهيونيستي) 19 ژوئيه قانوني جنجالي را به تصويب رساند که مطابق آن رژيم اسرائيل رسما به عنوان يک دولت يهود شناخته مي‌شود.
نخست وزير مالزي گفت اعرابي که در فلسطين‌اشغالي زندگي مي‌کنند در حال تبديل شدن به شهروند درجه دو هستند که اين نوعي تبعيض‌نژادي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین