Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:10:28 GMT

علی مکوندی از دور مسابقات وزنه برداری کنار رفت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۰۲۲۹

علی مکوندی از دور مسابقات وزنه برداری کنار رفت

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، علی مکوندی وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم ایران از گردونه رقابت های بازی های آسیایی حذف شد. مکوندی که به دلیل هم وزن بودن با کیانوش رستمی کمتر موفق به کسب مدال در مسابقات مختلف شده بود با رفتن رستمی به یک وزن بالاتر، این فرصت را داشت تا در دنیای وزنه برداری بدرخشد اما در نخستین حضورش در بازی های آسیایی نتوانست در حرکت یک ضرب وزنه ها را مهار کند تا از این رقابت ها حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکوندی برای شروع و در حرکت یک ضرب وزنه ۱۵۳ کیلوگرم را انتخاب کرد که در مهار این وزنه ناکام بود. برخواه و کادر فنی برای حرکت دوم همان وزنه ۱۵۳ کیلوگرمی را انتخاب کردند.وزنه ای که او دوباره در مهار کردنش ناکام بود.برای حرکت سوم چون رقیبان مکوندی وزنه های بالاتر از او را اننخاب کرده بودند، علی مجبور شد تا دوباره خودش روی تخته بیاید.او در حرکت سوم هم باید همان وزنه ۱۵۳ کیلوگرمی را مهار می کرد،اتفاقی که نیفتاد تا دومین وزنه بردار ایران هم از گردونه رقابت ها حذف شود.پیش از این مجید عسکری ملی پوش دسته ۶۹ کیلوگرم از گردونه رقابت ها کنار رفته بود.

کد خبر 4383095

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم ملی وزنه برداری ایران علی مکوندی مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد بازیهای آسیایی جاکارتا جاکارتا کشتی فرنگی تکواندو ووشو قایقرانی بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت، پیکار‌های مرحله نیمه پایانی رده سنی امید برگزار شد و سه نماینده ایران به روی رینگ رفتند.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت کرده و از رسیدن به برتری بازماندند تا به نشان برنز دست یابند.   با این اوصاف تیم ملی امید بوکس ایران که تحت هدایت علیرضا استکی و برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.   پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده است و دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود پولوونوف از ازبکستان مصاف می‌دهد؛ امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی هم صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری