Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ، رقابتهای کاراته در حالی آغاز می شود که هم حمیده عباسعلی و هم سجاد گنج زاده شانس کسب مدال طلا را دارند ولی برای رسیدن به این مهم کار سختی پیش رو داشته و هر دو باید جدی ترین رقیب خود را شکست داده و راهی مبارزه نهایی شوند. 

در وزن ۶۸+ کیلوگرم زنان که هفت کاراته کا حضور دارند ، حمیده عباسعلی با چهار طلا و یک نقره قهرمانی آسیا برترین و پرافتخارترین بانوی کاراته قاره کهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدالها بدون احتساب نشان زرین دوره پیش بازیهای آسیایی است. 

عباسعلی در شرایطی فردا مبارزاتش را با پیکار مقابل حریفی از ازبکستان آغاز می کند که بی تردید مهم ترین مبارزه اش را در نیمه نهایی باید انجام دهد، مقابل «آیومی» حریف سنتی، سرشناس و پرمدال از ژاپن. این دو آنقدر که در این سالها با هم مبارزه کردند، شناخت کاملی از هم دارند. 

اهالی کاراته امیدوارند تا همانند چهل و پنج روز پیش که در قهرمانی آسیایی اردن عباسعلی با شکست آیومی به فینال رفت و به نشان طلا دست یافت، این بار هم با پیروزی از سد این حریف کوتاه قامت تر از خودش که بسیار باهوش است، عبور کند. 

سجاد گنج زاده هم اگرچه در مبارزه اول حریف نسبتا آسانی از فلسطین را پیش رو دارد، اما در گام‌ دوم «طارق حمدی» از عربستان را ملاقات می کند؛ قهرمان امیدهای جهان و بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۱۷. این کاراته کای سیه چرده بلند قامت حریف آسانی نیست، اما سجاد در بهترین شرایط جسمانی خود قرار دارد؛ سبک وزن تر از قبل و چابک تر و سرپنجه تر. این دیدار بدون شک می تواند مبارزه جذاب و زیبایی روز نخست مبارزات کاراته باشد. 

کد خبر 4383090

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم ملی کاراته کاراته مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد بازیهای آسیایی جاکارتا جاکارتا کشتی فرنگی تکواندو ووشو قایقرانی بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6093883 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور