Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین طی سخنانی ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امر به معروف ونهی از منکر باب وسیعی است که تمام اقشار و اصناف جامعه را در بر می گیرد و یک بخش از آن مربوط به ادارات می شود.

امر به معروف و نهی از منکر باید از ادارات آغاز شود

محمودی در ادامه با اشاره به اینکه در ادارات مجموعه ای از منکرات به عنوان تخلفات اداری و معروف ها به عنوان منشور اداری وجود دارند افزود: این منکر و معروف ها باید مورد توجه قرار بگیرند چرا که اگر کارمند و یا مسئولی تخلفی انجام داد مثل؛ رشوه خواری، بدحجابی، سخن چینی، و امثال آن باید به خود فرد متذکر شد و در مرحله بعد به مسئولین ذیربط باید انتقال داده شود و جوسازی و سیاه نمایی نکرد و امروز در فضای مجازی اگر از مسئول یا مجموعه ای خوششان بیاید مدح گوی فرد می شوند و اگر بدشان بیاید شروع به هتک حرمت و آبروریزی می کنند لذا مسئولین باید امر به معروف و نهی از منکر را از ادارات آغاز کنند چرا که  ادارات تابع و بازوی نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام هادی(ع) گفت: برای ولادت این امام در مساجد جشن برگزار می شود و علما و ذاکرین پیرامون میلاد این امام همام مطالبی را عرض می کنند و با توجه به پشت سر گذاشتن روز پزشک این روز را نیز تبریک می گوییم.

مردم از دولت انتظار عمل به وعده های خدمتگزاری را دارند

امام جمعه موقت ورامین به آغاز هفته دولت نیز اشاره کرد و بیان داشت: این هفته را به دولتمردان انقلابی تبریک می گوییم چرا که در ایام دو انسان خدوم و انقلابی شهید باهنر و رجایی مظلومانه در آتش نفاق سوختند و جرمشان انقلابی بودن و خدمتگزار بودن بود و در این زمینه ذکر ۲ نکته مهم است که اگر دولتمردان نظام رهرو این ۲ شهید هستند که دولتشان ۲۸ روز بیشتر دوام نیاورد ولی آثار ماندگار را خلق کردند و پشت مردم بودند باید مثل این ۲ شهید باشند و انتظار مردم از دولتمردان این است چرا حقوق نجومی گرفتن و در خانه آنچنانی زندگی کردن و رفاه زدگی با خلق و خوی رجایی و باهنر سازگار نبود و نکته دوم این است که مردم از دولت انتظار عمل وعده های خدمتگزاری را دارند.

محمودی در ادامه اظهار داشت: منافقین کوردل به اسم مجاهد خلق بر علیه خلق قیام کرد و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور به دست این منافقین به شهادت رسید، منافقینی که در طول دوران جنگ، در کنار صدام قرار گرفتند و مترجم اردوگاه های  اسرا بودند، منافقینی که امروز یاور اسرائیل، آمریکا و انگلیس و آل سعود هستند و پول می گیرند تا به ملت خود از پشت خنجر بزنند و امروز در رسانه و شبکه های مجازی به دنبال تطهیر خود هستند تا مردم ما را دچار تردید کنند، لذا با گرامی داشت یاد ۲ شهید از مسئولین می خواهیم راه نورانی شهدا را ادامه دهند.

خطیب جمعه ورامین با بیان اینکه از مظاهر بی حجابی در رنج هستیم گفت: انقلاب مدیون شهدا و همسران آنان است این وضع بدحجابی دل های مومنین را آزرده می کند چرا برخی مسئولین برخورد نمی کنند چرا ما مردم بی تفاوت شده ایم چرا در برخی ادارات و مراکز دولتی و درمانی نسبت به این حکم الهی بی توجه شده اند.

باید از دهه ولایت و امامت برای تبیین جایگاه ولایت بهره برد

وی با بیان اینکه از عید قربان تا عید غدیر به نام دهه ولایت و امامت نامگذاری شده است افزود: باید از این اعیاد برای تبیین جایگاه ولایت به خوبی استفاده کنیم چرا که در طول تاریخ اسلام نسبت به غدیر کوتاهی شده است و لازم است که در عید غدیر اطعام غدیر را از درون خانه ها و خانواده شروع کنیم و اعضای خانواده در این روز یک جا جمع شوند و جشن غدیر را برگزار کنند و توجه به خطبه های غدیر را نیز که زیربنای ولایت و امامت است نیز از اهمیت ویژه ای برخورداراست که باید صاحبان قلم و سخن و رسانه به آن توجه کنند و علما در مساجد به ایراد خطبه های غدیر بپردازند.

محمودی با اشاره به اینکه امروز نیز مثل واقعه غدیر با ولایت دشمنی می شود افزود: سال ها است که آمریکا و سازمان های جاسوسی برای تخریب و تضعیف مرجعیت تلاش می کنند اما باید بدانند که نقطه قوت شیعیان مرجعیت است لذا باید مراقب باشیم چرا که امروز دست هایی در کار است که در صدد تضعیف مرکز ثقل شیعه یعنی مرجعیت و ولایت هستند و به شدت به دنبال تخریب این جایگاه می باشند.

امام جمعه موقت ورامین دستاوردهای انقلاب را حوزه سلامت، تعلیم و تربیت، در سال های گذشته و حوزه احسان و نیکوکاری را برای امروز دانست و گفت: در حوزه نیکوکاری و احسان بالاترین رتبه و درجه به خانواده شهدا تعلق دارد که با فداکاری جوانان خود را تقدیم انقلاب کردند، امروز بیش از ۶ هزار صندوق قرض الحسنه رسمی در این نظام وجود دارد و ۷ هزار و ۶۰۰ صندوق نیز توسط بسیج راه اندازی شده است و تکمیل و توسعه و مرمت بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ امام زاده و بقعه متبرکه در زمان پیروزی انقلاب انجام گرفته استکه همگی از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

کد خبر 4383024

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین خطبه های نماز جمعه ورامین مردم علیه احتکار کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان هفته دولت شهرکرد احتکار مشهد عید سعید قربان شیراز بیرجند سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا

محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌)، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشور‌های غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیرو‌های پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست