Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:10:08 GMT

تضعیف دولت چراغ سبز به دشمن است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۰۷۶۰

تضعیف دولت چراغ سبز به دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه مرند در حسینیه امام خمینی(ره) با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: مسئولی که در قبال امانتداری مردم تلاش کرده و آن را حفظ کند، نزد خداوند از منزلت ویژه ای برخوردار است.

وی بر ضرورت حمایت از دولت تاکید کرد و افزود: باید با برنامه ها و توطئه های دشمن آشنا شده و راهکارهای مقابله با آن ارزیابی شود، باید از دولت حمایت کرد حاکمیت نباید تضعیف شود، حرکتی که به دشمن چراغ سبز نشان دهد بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مرند با انتقاد از حرکت اخیر برخی طلاب در قم تاکید کرد: باید هوشمندانه از مسئولان مراقبت و با خطاکاران برخورد کرد، اگر نقدی هم صورت می گیرد باید منصفانه و تکمیلی باشد، تضعیف دولت در قضیه مدرسه فیضیه قم، بسیار برای انقلاب اسلامی و حوزه علمیه و دولت در دنیا گران تمام شد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با بیان اینکه کارآمدی و مشروعیت حاکمیت، مرهون عشق خدمت به مردم است، گفت: مسئولان باید با مردم صادقانه باشند و هر کسی وعده می دهد باید به آن عمل کند، اگر خلاف وعده کرد باید باصداقت اعتراف کرده و از مردم عذرخواهی کند.

وی خواستار رسیدگی به مطالبات مردم شد و اذعان داشت: باید با هرگونه فساد و تبعیض و بی عدالتی مبارزه کرد، تا اعتماد و رضایت عمومی مردم افزایش پیدا کند.

امام جمعه مرند در بخش دیگری خطاب به فرماندار گفت: مشکل پروژه «جواهر» در مرکز شهر مرند بیش از ۶ سال است که حل نشده و مردم گلایه دارند، جلسات متعددی برگزار شده اما مردم خواستار اجرایی شدن وعده ها در میدان عمل هستند.

اسلام بدون ولایت، وضعیت امروز خاورمیانه را رقم زده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود غید غدیر را بزرگ ترین عید امت اسلام دانست و ابراز داشت: اسلام هر روزی را که موجب تحول بشر و اسلام شده به نام عید نامگذاری کرده که بزرگ ترین اعیاد، عید غدیر است.

امام جمعه مرند با اشاره به اینکه اسلام بر روی پنج اصل نماز، روز، حج، زکات و ولایت بناگذاری شده است، تصریح کرد: ولایت در دین اسلام جایگاه عظیمی دارد چرا که هدایت کننده مسیر بوده و روایات متعددی در این باره بیان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: اسلام بدون ولایت، وضعیت امروز خاورمیانه ای را رقم می زند که دانش آموزان یمنی را با موشک های آمریکایی بمباران می کنند.

وی افزود: اگر ولایت امیرالمومنین(ع) بر روی زمین محقق می شد، جهان اسلام شاهد مصیبت های امروز نبود، این مصیبت ها نتیجه بریدن از ولایت است.

امام جمعه مرند تفکر غربی را یکی از مشکلات کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز در اقتصاد مشکل داریم، برای این است که به عنوان مثال گردانندگان اقتصاد خودرو، اتومبیل خارجی سوار می شوند و به کشورهای خارجی سفر می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در پایان گفت: اگر مردم ایران در برابر تحریم های سخت استکبار، ایستادگی کرده اند، به دلیل تبعیت از ولایت است.

کد خبر 4383068

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه مرند هفته دولت مردم علیه احتکار کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان هفته دولت شهرکرد احتکار مشهد عید سعید قربان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

به گزارش قدس خراسان، سیدصولت مرتضوی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام(ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

او افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • افشای کینه شاه از قم
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است