Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ظهر امروز با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور طرح‌های آبرسانی روستایی در روستای زاویه جیک سلماس افتتاح شد.

اصغری فرماندار شهرستان سلماس در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اظهار داشت: امسال ۵۱ پروژه عمرانی، خدماتی با اعتبار بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال در هفته گرامیداشت دولت مورد بهره برداری خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۳۸ روستای آذربایجان غربی آب آشامیدنی سالم برخودار می شوند

کاظم محمدی اقدم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در آیین بهره برداری از طرح های آبرسانی روستایی در جمع خبرنگاران افزود:همزمان با هفته دولت،۳۸ روستای آذربایجان غربی آب آشامیدنی سالم برخودار می شوند.

وی ادامه داد:این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۸۱ میلیارد ریال اجرا شده اند که با بهره برداری از آن‌ها ۱۸ هزار و ۲۲۵ نفر جمعیت و چهار هزار و ۷۲۳ خانوار از خدمات آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

در حال تکمیل/م

 

سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به سلماس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۵:۵۹دقیقه روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه؛ در محور ارومیه به سلماس یک دستگاه سواری پراید از جاده منحرف و واژگون شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از تصفیه‌خانه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه
  • بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از تصفیه‌خانه و خط انتقال پساب این تصفیه‌خانه به دریاچه ارومیه
  • بهره مندی ۱۸۰ خانوار روستایی از آب شرب بهداشتی
  • بهره مندی ۹۵ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی ۹۵ روستای مازندران از آب شرب سالم و پایدار
  • بهره‌مندی ۹۵ روستای مازندران از طرح‌های آبرسانی
  • پروژه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • بهره برداری از طرح آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان
  • ضبط ۲۲ راس گوسفند قاچاق در سلماس