Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@15:58:19 GMT

پویندگان فجر مغلوب شهرداری رشت شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۱۲۸۶

پویندگان فجر مغلوب شهرداری رشت شد

شاکر مدیر تیم پویندگان فجر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛گفت: امروز و در هفته سوم رقابت‌های دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور،  پویندگان فجر از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه، رودرروی میهمان خود شهرداری رشت قرار گرفتیم که متاسفانه ۷-۶ نتیجه را واگذار کردیم.

وی اضافه کرد: دومین شکست نماینده فارس در حالی رقم خورد که در این دیدار لیلا خدابنده لو دروازبان و نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال که هفته گذشته کار انتقالشان به اتمام رسید، نخستین بار در ترکیب تیم پویندگان فجر شیراز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی شهیدان افلاکی ۳ گل، مریم چرخاوی ۲ گل و نسیمه غلامی، گل‌های نماینده فارس را به ثمر رساندند و نسا احدی و فاطمه قویدل هرکدام با زدن ۳ گل و عسل بابازاده با زدن یک گل، باعث پیروزی خارج از خانه شهرداری رشت شدند.

تیم پویندگان در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با یک برد، ۲ شکست و ۳ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/ن

دیدار پویندگان فجر و شهرداری رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا از نهم اردیبهشت در استان چهارمحال و بختیاری -شهر شهرکرد برگزار آغاز شد که محمد ناظم الشریعه به عنوان مدرس دوره فوق را تدریس می‌کند.

این دوره تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)