Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@08:57:27 GMT

کارگردان هندی دنبال بازیگر زن ایرانی می‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۱۳۲۰

کارگردان هندی دنبال بازیگر زن ایرانی می‌گردد؟

مهر نوشت: آنوراگ کاشیاپ فیلمساز هندی گفته است قصد دارد فیلمی بسازد که باید یکی از بازیگرانش ایرانی باشد و او در جستجوی پیدا کردن بازیگر این نقش است.

آنوراگ کاشیاپ گفته است در حال تهیه مقدمات یک فیلم بلند بین‌المللی است که آنگیرا دار و یک بازیگر زن ایرانی نقش‌آفرینان اصلی آن هستند.

این فیلم در آسیا و اروپا فیلمبرداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که آنوراگ کاشیاپ درگیر درام رمانتیک جدیدش با بازی آبیشک باچان، تاپسی پانو و ویکی کوشال است، گفته پروژه بعدی‌اش فیلمی بین‌المللی با عنوان «طلاق» است که از یک داستان واقعی الهام گرفته شده است.

آنوراگ کاشیاپ

این فیلم سفر احساسی ۲ دو زن را از بخش‌های مختلف دنیا روایت می‌کند.

وی گفته است با آنگیرا دار قرارداد بازی در این فیلم را امضا کرده است و در جستجوی یافتن بازیگر نقش اصلی دیگرش است که باید بازیگر زنی ایرانی باشد. بازیگران نقش مکمل این فیلم آلمانی خواهند بود.

آنوراگ گفته است این فیلم به زبان آلمانی، دری و پشتو ساخته و اواخر ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ اکران می‌شود. وی افزوده است این فیلم در چند کشور فیلمبرداری خواهد شد

این کارگردان ۴۵ ساله، فیلمساز، تهیه کننده، فیلمنامه‌نویس و بازیگر است و از کارگردانان موج نوی سینمای هند محسوب می‌شود. از جمله فیلم‌های وی می‌توان به فیلم «زشت» و «آکیرا» اشاره کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هند بازیگر زن ایرانی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آنها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

دیگر خبرها

  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • روایت جالب ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)