Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@10:54:45 GMT

مدل ۲۰۱۹ هیوندای النترا+عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۱۷۸۸

مدل ۲۰۱۹ هیوندای النترا+عکس

خودروی هیوندای النترا مدل ۲۰۱۹ با تغییر و تحولات چشمگیری از لحاظ طراحی ظاهری و فنی راهی بازارهای جهانی خواهد شد. آفتاب‌‌نیوز : خودروی سدان اسپرت هیوندای النترا که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی با قدرت و زیبایی تمام قدم به عرصه رقابت با سایر سدان های موجود در بازارهای جهانی گذاشت، حالا به نظر می رسد که مدل ۲۰۱۹ آن با تغییرات قابل ملاحظه ای در سه ماهه پایانی، پاییز سال جاری ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد و به نمایندگی های فروش هیوندای موتورز ورود پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبک طراحی هیوندای النترا ۲۰۱۹ همانند نسل کنونی این خودروست که در سال ۲۰۱۶ میلادی یعنی دو سال پیش معرفی شد. این سدان کامپکت با تغییرو تحولات جدیدی همچون کاپوت، گلگیرهای جلو، جلوپنجره مشبک، سپر و چراغ‌های جلو روبرو شده است که موجب شده است شکل ظاهری آن تیزپا و جدیدتر شود. در قسمت عقب خودرو نیز که شامل سپر عقب، چراغ‌های عقب، صندوق عقب و محل نصب پلاک می شود، تغییراتی ایجاد شده است به گونه ای که طراحان هیوندای تصمیم گرفته اند محل نصب پلاک خودرو را به سپرهای النترا منتقل کنند.
این در حالیست که تغییرات داخلی خودرو اندکی کمتر از تحولات ظاهری و بیرونی آن است. بهرحال النترا ۲۰۱۹ از کنترل سیستم های گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع هوا، در کنار نمایشگرهای اطلاعاتی و سرگرمی بهره می برد. سیستم صوتی و رنگی ۵ اینچی آن نیز بعنوان گزینه استاندارد و ۸ اینچی مجهز به اپلیکیشن‌های اندروید اتو و اپل کارپلی است.
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت digitaltrends، هیوندای همچنین از فناوری های مربوط به افزایش ایمنی خودرو نیز بهره بیشتری گرفته و آنها را ارتقا داده است تا جان سرنشینان و راننده خودرو را از خطر بروز تصادفات خطرناک حفظ کند. این فناوری ها شامل سیستم پیشگیری از برخورد با جلو، جلوگیری از خروج از خطوط و هشدار به توجه راننده می شود که البته در نسخه کاملتر این خودرو، قابلیت های پیشرفته‌تری نظیر سیستم تشخیص عابرپیاده و دستیار خروج ایمن (Safe Exit Assist) نیز برای افزایش ایمنی راننده و سرنشینان خودرو اضافه شده است.

کد خبر: ۵۴۱۷۰۳ تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، استارت آپ چینی شنگشو تکنولوژی و دانشگاه تسینگهوا از هوش مصنوعی «ویدو»(Vidu) رونمایی کرده اند که پاسخی به هوش مصنوعی Sora اوپن ای آی است. این اپلیکیشن تبدیل متن به ویدئو، با یک کلیک کلیپ های ۱۶ ثانیه ای با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل می سازد.

هرچند این ویدئوها کوتاهتر از محصول ۶۰ ثانیه ای سورا هستند. این نرم افزار جدید تبدیل متن به ویدئو در انجمنی در پکن رونمایی شد.

ژو جون محقق ارشد شنگشو و معاون رییس انستیتو هوش مصنوعی دانشگاه تسینگهوا دراین باره می گوید: ویدئو جدیدترین دستاورد یک نوآوری متکی بر خود است و در حوزه های مختلف دستاوردهایی دارد. این سیستم می تواند دنیای فیزیکی را شبیه سازی کند و ویدئوهای ۱۶ ثانیه ای با کاراکترها، صحنه ها و زمانبندی منسجم و یکپارچه بسازد.

او همچنین توضیح داد ویدئو می تواند عناصر چینی را درک کند.

طبق گزارش ها ویدو بر اساس یک معماری مدل تبدیل بصری خود توسعه یافته به نام Universal Vision Transformer (U-ViT) ساخته شده است. توسعه دهندگان اعلام کرده اند این سیستم دو مدل هوش مصنوعی Diffusion و Transformer را یکپارچه می کند.

طبق نوشته نشریه مدیوم این ساختار ویدئوهایی واقع گرایانه با حرکات دینامیک دوربین ، حالات دقیق صورت، نور و سایه های طبیعی می سازد. ژو در این باره می گوید: پس از عرضه سورا ما متوجه شدیم این سیستم به نقشه راه فنی ما بسیار نزدیک است و همین امر بیش از پیش به ما انگیزه داد تا تحقیق مان را پیش ببریم.

کد خبر 6092794 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • بادبان خورشیدی ناسا در فضا باز شد
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین