Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@10:39:10 GMT

تولید اذان و تلاوت از قاریان عضو طرح «اسوه» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۱۹۷۶

تولید اذان و تلاوت از قاریان عضو طرح «اسوه» آغاز شد

به گزارش ایکنا؛ هفتمین روز از دوره نهم طرح اسوه سپری شد و از صبح روز گذشته، ۱ شهریورماه، اعضای جدیدالورد سال جاری از قاریان و والدین گروه «قدر» با مراجعه به ستاد برگزاری دوره نهم مورد استقبال مسئولان طرح قرار گرفتند و پس از آن مراحل پذیرش انجام شد.
در ادامه اعضای گروه «قدر» به اتفاق حجت­ الاسلام مهدی شاکری، مشاور تربیتی طرح، به محل اسکان این گروه رفتند تا برای مراسم افتتاحیه آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم افتتاحیه طبق برنامه برگزار شد. در ابتدای این مراسم، قاریان گروه قدر پس از ادای احترام به ساحت قرآن کریم، چفیه­‌های خود را از مدیر طرح دریافت کردند و به­ صورت دسته جمعی در محل برگزاری مراسم مستقر شدند.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط امیرحسین خجسته­‌فر از استان فارس آغاز شد، تعدادی از مسئولان به بیان نکاتی درباره طرح اُسوه، مسائل تربیتی، آموزشی و اجرایی آن پرداختند.
برگزاری کلاس‌های درس وقف و ابتدا با حضور سعید رحمانی، درس قواعد و مکالمه زبان عربی با حضور محمدامین مهدوی و درس تجوید و فصاحت با حضور جواد حیدری، کرسی­‌های تلاوت اذانگاهی ظهر و مغرب، برگزاری نمازهای جماعت یومیه، تشکیل جلسات منهاج(نهج­‌البلاغه، ادعیه و زیارات) و حلقه ‌های گفتمان معرفتی و بصیرتی، برگزاری آیین افتتاحیه برای اعضای جدیدالورود گروه قدر، ورزش و تفریح، ارزیابی اذان، دعا و تلاوت اعضای جدید به ­منظور تعیین سطح و ارائه مشاوره به اعضا، برای ایجاد آمادگی برای برنامه ضبط استودیویی، آغاز ضبط اذان، دعا و تلاوت از قاریان عضو، برگزاری مراسم دعای پرفیض کمیل از جمله برنامه‌های اجرا شده در روز هفتم، نهمین دوره طرح اسوه است.
یادآور می‌شود، نهمین دوره طرح آموزشی، تربیتی قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم اسوه تا ۷ شهریورماه ادامه دارد. 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گروه فعالیت قرآنی شورای عالی قرآن طرح اسوه ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه