Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نماینده ایران در هیئت عامل اوپک گفت: استفاده از ذخیره‌سازی‌های راهبردی نفت خام آمریکا تنها سبب افزایش قیمت‌های جهانی این کالای راهبردی می‌شود.

به گزارش خرداد به نقل از ایلنا ، حسین کاظم‌پور اردبیلی  ماینده ایران در هیئت عامل اوپک اعلام کرد: فروش نفت خام از ذخیره‌سازی‌های آمریکا نشان می‌دهد که دیگر تولیدکنندگان توان افزایش تولید ندارند و این رویه تنها سبب بالا برددن قیمت‌های جهانی این ماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی پیش‌تر گفته بود: آزادسازی ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا نتیجه معکوس خواهد داشت و از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا خواسته بود تحریم‌ها علیه ایران را متوقف کند.

 

نماینده ایران در هیئت عامل اوپک خطاب به ترامپ گفت: آقای ترامپ خاطرتان هست؟ من پیش‌تر به شما گفته بودم.

 

وی ادامه داد: یک‌ماه پیش من به شما گفته بودم که به برداشت از ذخیره‌سازی‌های نفت خام خود پناه خواهید برد البته بر خلاف استفاده صحیح از آن، زیرا عربستان و روسیه قادر به افزایش تولید نفت خام نیستند.

 

کاظم‌پور اردبیلی گفت: روسیه و عربستان تاکنون تنها با استفاده از ذخیره‌سازی‌هایشان به رقم تولید خود افزوده‌اند، آنها با عرضه کم و دیرهنگام از قیمت‌های بالاتر استفاده خواهند کرد.

 

وی افزود: اکنون شما به استفاده از ذخیره‌سازی‌های نفت خام خود روی آورده‌اید و این سبب افزایش قیمت‌های جهانی این ماده می‌شود.

 

نماینده ایران در هیئت عامل خطاب به ترامپ گفت: آقای ترامپ چرا این قدر مایوس شدید؟ خونسرد باشید و آرامش خود را حفظ کنید؛ تحریم‌ها علیه ایران را متوقف کنید و دوباره به مذاکرات هسته‌ای 1+5 ملحق شوید و آن‌جا حرف‌های هسته‌ای خود را بزنید.

برچسب ها: اوپک ، ترامپ ، تحریم‌

منبع: خرداد

کلیدواژه: اوپک ترامپ تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: چنانچه راهکاری برای ذخیره و انجماد مرغ در استان وجود داشته باشد آمادگی داریم مرغ مازاد مصرف را خریداری و ذخیره کنیم.

سیدعماد شاهرخی  امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در جلسه امنیت غذایی که با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی و به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: در سردخانه پشتیبانی اموردام ذخیره‌سازی مرغ انجام شده و هر شب نیز ۶۰ تن ذخیره می‌کنیم.

وی گفت: مشکلی که در استان وجود دارد این است که فقط چهار تا از کشتارگاه‌های استان تونل انجماد دارند و ظرفیت آنها ۶۰ تا ۷۰ تن است و مابقی کشتارگاه‌ها نیز فاقد ظرفیت بیشتر هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی  بیان کرد: مشکلی که وجود دارد فقط در خصوص مرغی است که توسط کشتارگاه خرید و به بازار عرضه می شود و آن بخش از کشتار درست است قیمت آن مقداری پایین‌تر است و آن هم به خاطر توافقی است که بین مرغداران با کشتارگاها صورت می‌گیرد و اگر راهکاری برای انجمادش وجود داشته باشد آمادگی داریم که مرغ مازاد را خریداری و ذخیره کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام