Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در آخرین روز این مسابقات، تیم اروند خوزستان با نتیجه 67 بر 27 تیم یزد را شکست داد و همچنین بوشهر با نتیجه 53 بر 13 بر تیم لرستان غلبه کرد.
تیم های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی مسابقات که زمان و مکان آن بعد توسط فدراسیون اعلام می شود کسب کردند .
مسابقات یادشده از دوشنبه هفته جاری با حضور تیم های یزد، لرستان، خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد در یزد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


10 تیم دختران و پسران استان یزد در لیگ بسکتبال کشور حضور دارند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و 2 هزار و 500 نفر در رشته بسکتبال بازی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بسکتبال زمان و مکان سیستان و بلوچستان کهگیلویه و بویراحمد یزد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!

به گزارش ورزش سه، کریستین میلر، دونده نوجوان آمریکایی، سریع‌ترین زمان جهان را در دوی 100 متر امسال در جریان مسابقات دوومیدانی داخل سالن آمریکا را به ثبت رساند که یک رکورد خاص در جهان این ورزش است.

او با ۱۷ سال سن توانست رکورد ۹.۹۳ را در این رقابت ثبت کند که تا پیش از این، تریون برومل توانسته بود 9.97 ثانیه را در سال ۲۰۱۴ ثبت کند.

این عدد یک رکورد جهانی است و حالا این چهره نوجوان ۱۷ ساله با این رکورد می‌تواند با کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴، در جمع بزرگان جهان هم شرکت کند و آنها را به چالش بکشد.

البته سال گذشته هم نوآ لایلز آمریکایی، برنده سه مدال طلا در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳، زمان 10.01 ثانیه را ثبت کرد و یک رقیب برای این نوجوان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود