Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@03:05:19 GMT

عدالت: از عملکردمان مقابل قزاق‌ها راضی هستیم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۲۵۱۴

به گزارش وانانیوز، 

 زهرا عدالت در خصوص رقابت با قزاقستان عنوان داشت: حریف ما خوب بود ولی ما خیلی از آنها بهتر بازی کردیم. ما سعی کردیم برنامه‌های مربی را اجرا کنیم و به همین خاطر توانستیم در این بازی نتیجه بگیریم.

وی درخصوص رقیب آینده‌شان که یکی از دو تیم مالزی یا چین است گفت: اگر به مالزی بخوریم حتما این تیم را شکست می‌دهیم اما اگر رقیب‌مان چین باشد کمی کار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عدالت در پاسخ به این سوال که با توجه به نخستین حضور تیم سه نفره دختران در بازی‌های آسیایی تا اینجای کار از خودشان رضایت دارند یا نه؟ عنوان داشت: در این بازی از خودمان راضی هستیم اما در رقابت قبلی نه. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در بازی‌های آینده بهتر بشویم.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم

ارلینگ هالند به انتقادهای روی کین واکنش نشان داد. 

طرفداری | ستاره نروژی در حساس‌ترین مقطع فصل دوباره روی نوار گل‌های متوالی قرار گرفته است. 

هفته‌های گذشته و با افت ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی با انتقادهای بزرگی مواجه شد. روی کین پس از عملکرد نه‌چندان جالب هالند مقابل آرسنال، او را بازیکن دسته چهارمی معرفی کرد که نمی‌داند با توپ چه کاری انجام دهد. کارشناس تلویزیون اسکای، هفته گذشته اعلام کرد مهاجم نروژی پیشرفت کرده و اکنون در سطح چمپیونشیپ فوتبال بازی می‌کند. هالند که امروز مقابل وولورهمپتون پوکر کرده بود، به حرف‌های کین واکنش نشان داد. او ابتدا در مورد بازی و عملکردش گفت:

هفته گذشته، پیروزی مهمی مقابل ناتینگهام فارست کسب کردیم، سه امتیاز گرفتیم، برگشتیم و استراحت کردیم. امروز هم سه امتیاز مهمی بود و حالا باید روی ادامه رقابت‌ها تمرکز کنیم. عملکردم؟ بد نیست، 25 گل در لیگ برتر رسانده‌ام، ممنونم! من سرمربی چندان بدی ندارم. او من را تحت فشار می‌گذارد. به بازیکنانی که کنارم هستند نیز نگاه کنید. سعی می‌کنم پیشرفت کنم. مشکلات جزئی داشتم اما اکنون زمان پرداختن به آن‌ها نیست. 200+ گل در 5 فصل اخیر؟ بد نیست! 

از ارلینگ هالند در مورد صحبت‌های روی کین پرسیده شد که ستاره منچسترسیتی پاسخ داد:

من واقعا به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم. 

بیشتر بخوانید: 

روی کین: ارلینگ هالند مانند بازیکنان دسته چهارمی فوتبال بازی می‌کند روی کین: هالند پیشرفت زیادی کرده و حالا خیلی شبیه به یک بازیکن چمپیونشیپ است!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند