Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@21:02:33 GMT

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۲۵۶۵

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

منابع فلسطینی از حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات هفتگی در شمال کرانه باختری خبر دادند که در مخالفت با شهرک‌سازی صهیونیست‌ها برگزار شده است.

خبرگزاری تسنیم،:تظاهرات هفتگی مخالفت با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری اشغالی برگزار شد، اما این بار نیز نظامیان صهیونیست به شرکت کنندگان در این تجمع حمله‌ور شدند که در نتیجه آن ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش النشره، مراد شتوی هماهنگ کننده کمیته‌های مقاومت مردمی در شهرک کفرقدوم در غرب نابلس گفت: ارتش اسرائیل تظاهرات هفتگی مخالفت با شهرک‌سازی و دیوار حائل را متفرق کرد و در این زمینه از گلوله و گاز اشک آور استفاده کرد که در نتیجه آن ده‌ها نفر زخمی شدند که در میان آن‌ها یک تبعه خارجی که در همبستگی با مردم فلسطین در این تجمع شرکت کرده بود، به چشم می‌خورد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تظاهرات فلسطینیان کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست درغزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن چهار نظامی دیگر این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان نبرد با مبارزان مقاومت فلسطین در غزه خبر داد.

ارتش صهیونیستی تاکید کرد که از آغاز جنگ در غزه ۵۲۰ نظامی این رژیم به شدت مجروح شدند.

طبق این گزارش، ۲۴۳ افسر و نظامی زخمی شده صهیونیست تحت درمان هستند که حال ۲۶ نفر از آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین بیان کرد که ۴۱ نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ در غزه به ضرب گلوله نیروهای خودی یا حوادث عملیاتی کشته شده و ۶۳۰ نفر هم زخمی شدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۳۳۶۱ افسر و نظامی از زمان شروع جنگ اشاره کرد که ۱۶۱۰ نظامی در جریان حمله زمینی زخمی شده اند.

کد خبر 6100579

دیگر خبرها

  • فریاد صهیونیست‌های کودک کش از آدم کشی آمریکا بلند شد!
  • شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • ۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان
  • زخمی شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست درغزه
  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله گسترده حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در جبهه شمالی
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح