Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@18:58:35 GMT

واکنش پلیس به «کمبود کارت خام» برای صدور گواهینامه

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۲۷۷۴

واکنش پلیس به «کمبود کارت خام» برای صدور گواهینامه

سرهنگ هویدا تزار اضافه کرد: به هرحال صدور گواهینامه و تعویض آن فرایند خاصی را دارد که نیازمند زمانی 2 هفته‌ای است.

عصر ایران:رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا در واکنش به شایعه کمبود کارت خام گواهینامه و بروز برخی مشکلات در صدور گواهینامه‌های رانندگی اظهار کرد: من این موضوع را تکذیب می‌کنم و به هیچ وجه صحت ندارد و این موضوع تنها یک شایعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ هویدا تزار اضافه کرد: به هرحال صدور گواهینامه و تعویض آن فرایند خاصی را دارد که نیازمند زمانی 2 هفته‌ای است.

وی با تاکید بر اینکه صدور گواهینامه روال طبیعی خود را طی می‌کند گفت: بر این اساس تنها متقاضیانی که نقص مدارک در پرونده آن‌ها وجود داشته باشد، ممکن است فرایند تعویض و صدور گواهینامه‌شان به دلیل نقص مدارک طولانی‌تر شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: صدور گواهینامه پلیس راهور کمبود کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع ، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی متهم برداشت‌های غیرمجاز را در استان تهران شناسایی و پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ خوشخو تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن، افراد را به درگاه جعلی هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، وجه را به کارت دیگری منتقل کرده و پس از پی گیری‌های مقام قضایی وجه نقد به صاحب حساب برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ با مراجعه به بانک یا موسسه‌ای که در آن حساب دارند نسبت به درخواست و فعال‌سازی رمز پویای یک بار مصرف خود اقدام کنند تا از دسترسی مجرمان و هکر‌ها به رمز حساب‌های بانکی جلوگیری کرده و حضوری امن و بی‌خطر در حوزه بانکداری الکترونیک در فضای سایبر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم